Názor k článku Ondřej Krišica (Seznam.cz): Procento souhlasů s cílením reklamy napříč trhem klesá. Z cookies lišt nejsme nadšení od Petr M - Reálně dává možnosti jenom dvě - "platit a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2024 20:48

    Petr M

    Reálně dává možnosti jenom dvě - "platit a sledovat", "neplatit a sledovat". Pokud jsem dobře pochopil jejich podmínky, tak po zaplacení se data sbírají dál, jenom nejsou využita při cílení reklamy.

    A na oprávněný zájem si taky odmítám hrát. Všechno je to o třech stranách - poskytovatel obsahu (autor), konzument obsahu (zákazník) a zprostředkovatel reklamy.
    Autora zajímá, že zobrazí tolik a tolik reklamy a dostane za to tolik a tolik peněz, a je mu jedno, od koho ta reklama pochází. Smlouvu má s jedním dodavatelem.
    Zákazníka zajímá, že mu vyskočí reklama a díky tomu nemusí platit. Když vyskočí cookies lišta s tím, že technický cookies jsou potřeba vždycky a je potřeba souhlas s tím, že bude zobrazovat reklamy od jednoho konkrétního dodavatele a souhlas bude pro něj, je to dohoda mezi zákazníkem a provozovatelem reklamního systému. Nikdo další v tom nemá co figurovat!
    A technicky, nevím proč se musí předávat "chci reklamu pro zákazníka 464658763c/57" místo "měl bych tady místo na reklamu pro motorkáře"

    Navíc už někdy těsně po roce, když jsem si zakládal první mail, jsem byl dotázán ohledně mých zájmů s tím, že z těchhle témat budou zobrazovat reklamy a jednou týdně dostanu reklamní newsletter na tyhle témata do mailu, aby službu zaplatili. A nebyl problém, stačilo udělat tři fajfky u věcí, o který se zajímám..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).