Na sestavení programu již 14. ročníku intenzivně pracujeme. Oslovili jsme osobnosti z významných společností i zatím malých startupů. Nyní odhalujeme první jména a témata přednášek.
Spíkři se budou věnovat rizikům, která číhají na českém internetu a bezpečnosti na sítí globálně, digitalizaci České republiky, médiím všeho druhu a zpravodajství, startupovým projektům, online marketingu, sociálním sítím, jeden blok se bude týkat čím dál oblíbenějším podcastům.
Naše pozvání přijal a v Národním domě na Vinohradech vystoupí například Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Ve svém příspěvku se bude věnovat fake news, konkrétně se zaměří na české zpravodajské weby.
U médií se zastaví také Martin Vrána z Mall Group. Jak se změnil přístup k obchodu v mediálním světě? Co vše dnes musíte udělat pro kvalitní nabídku, která zaujme? Jak vypadaly projekty před mnoha lety a dnes? Nejen tyto otázky zodpoví ve své přednášce s názvem Obchod v médiích před deseti, pěti lety a dnes.
Případovou studii značky Pilsner Urquell Bartenders představí Andera Hurychová z WeDigital. Tato case study se týká velmi aktuálního nástroje – influencer marketingu. Plzeňský prazdroj si totiž z vlastních firemních řad „vychoval“ vlastní mikroinfluencery, konkrétně se jednalo o výčepní, kteří mají na sebe dodnes navázanou komunitu fanoušků. Pokud chcete vědět, jak byli tito zaměstnanci motivovaní, jak přesně kampaň probíhala a jaké měla výsledky, Andrea Hurychová vám tyto otázky zodpoví.
Mezi další přednášející patří například Vít Endler z Virtooal.com, který bude mluvit o rozšířené realitě v e-commerce, Petr Svoboda ze Shopsys, který se bude věnovat vývoji a proměně českého e-commerce zákazníka v čase. Panelové diskuze o podcastech se zúčastní Tomáš Sobel z till3am a Dan Tržil, který se jim dlouhodobě věnuje. Můžete se také těšit na Daniela Dočekala, který promluví o bezpečnosti na síti, zvláštní pozornost pak bude věnovat aplikaci TikTok.
Sledujte web konference, který neustále aktualizujeme o nové přednášející a témata.
Partnerem konference je společnost Active24. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Tyinternety.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.