Oddychneme si od otravné reklamy?

25. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Zájem o internetovou reklamu se zvyšuje. Amit Asaravala z toho vyvozuje, že s přílivem peněz se vydavatelé mohou snáze bránit otravným formám propagace a z toho by mohli těžit také čtenáři, kteří byli po pádu internetového reklamního trhu před čtyřmi lety vystaveni příliš invazivním formátům. Co myslíte, oddychneme si od otravné reklamy i na českém webu? (Wired)

Zájem o internetovou reklamu se zvyšuje. Amit Asaravala z toho vyvozuje, že s přílivem peněz se vydavatelé mohou snáze bránit otravným formám propagace a z toho by mohli těžit také čtenáři, kteří byli po pádu internetového reklamního trhu před čtyřmi lety vystaveni příliš invazivním formátům. Co myslíte, oddychneme si od otravné reklamy i na českém webu? (Wired)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).