Óčko začalo využívat hybridní vysílání pro komerční účely, propaguje Konto G2

7. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO – V menu je dostupná aplikace produktu, která prezentuje klientská videa, obsahuje fun zónu se zážitky z dovolené, produktový popis a řadu dalšího.

České komerční televize začínají objevovat obchodní potenciál, který jim přináší technologie HbbTV. Hudební stanice Óčko nasadila v uplynulých hodinách do menu svého hybridního vysílání novou aplikaci s názvem „Konto G2“. Jak již název napovídá, novinka propaguje flexibilní balíček služeb Komerční banky, který nabízí vše, co mladý člověk potřebuje k pohodlné obsluze svých financí. Konto G2 je jednou z novinek, které Óčko nabízí v rámci svého inovovaného hybridního menu, které prošlo kompletní proměnou.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

K TÉMATU: Óčko nasadilo nové menu pro hybridní vysílání, chystá řadu novinek

V menu je dostupná aplikace produktu, která prezentuje klientská videa, obsahuje fun zónu se zážitky z dovolené, produktový popis a možnost odeslání kontaktu přímo na produktové call centrum. Pro Óčko jde o první komerční kampaň, která neslouží pouze informativně. „Konto G2“ je pro televizi, a Českou republiku vůbec, první regulérní kampaní od agentury s jasně stanoveným finančním modelem. Podobnou cestou se chce do budoucna vydat i mediální skupina Prima, která taktéž technologii vítá zejména kvůli komerčnímu využití.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).