Vstup hudební televize Óčko do celoplošného multiplexu 3 se citelně projevil na nárůstu jejího měsíčního podílu na dospělém publiku. Zatímco v červnu oslovilo v průměru 0,38 procenta publika staršího 15 let, v červenci to bylo už 0,72 procenta. Vyplývá to z pravidelné měsíční monitorovací zprávy společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Óčko polepšilo z červnových 0,22 procenta na červencových 0,38 procenta.
K TÉMATU: Óčko měsíc po vstupu do multiplexu 3: u mladých od 15 do 24 let zvýšilo podíl na 2,5%
Óčko je součástí peoplemetrového měření sledovanosti díky agentuře Atmedia, která ho zastupuje při prodeji reklamních časů. Zároveň ale samo usiluje o vstup do ATO jako řádný člen. Přijetí Óčka ale blokuje televize Nova, stejně jako u televize Barrandov a agentury Atmedia, které jsou pouze přidruženými členy asociace. Nova sama totiž chystá vlastní průzkum sledovanosti a pro něj chce získat další klienty, včetně zmíněných televizí.