Do projektu elektronického měření sledovanosti vstoupí od března hudební televize Óčko. K dispozici tak bude mít přesná denní data a reklamu bude moci prodávat podle výsledku skutečné sledovanosti, nikoli na časová pásma jako doposud. Informoval o tom týdeník Marketing a Media.
K TÉMATU: Disney Channel, Hallmark a dalších 11 televizí od října v peoplemetrech
Óčko vstoupí do peoplemetrů prostřednictvím agentury At Media, která zastupuje dvacet menších kabelových a satelitních televizních stanic. Loni se této firmě podařilo uzavřít smlouvu se zadavatelem peoplemetrového průzkumu sledovanosti českých televizí, Asociací televizních stanic (ATO), o zařazení 13 tematických kanálů do peoplemetrů. ATO jejich sledovanost měří od loňského října.
At Media bude reklamu na Óčku nabízet jak samostatně, tak jako součást balíčků s ostatními stanicemi. Pro přímé klienty si Óčko ponechá malý obchodní tým in-house. Podstatnou změnou bude ovšem prodej na garantovanou sledovanost, tzv. gross rating point (GRP) a to v cílové skupině diváků od 15 do 34 let,
uvedl týdeník Marketing a Media.