Hudební televize Óčko zůstává nejsledovanější neterestrickou televizí v České republice a zároveň nejúspěšnějším digitálním programem v tuzemsku. Vyplývá to z aktuálních výsledků Media Projektu za poslední čtvrtletí loňského roku a první kvartál letošního roku. Podle nich si Óčko denně ladilo 233 tisíc diváků a alespoň jednou týdně 665 tisíc.
Jsou to nejlepší čísla, kterých televize Óčko dosáhla od začátku svého vysílání,
konstatovala mediální zástupkyně Óčka Kamila Pavlistová. V porovnání s dvěma předchozími sledovanými čtvrtletími (3. a 4. čtvrtletí roku 2007) se jedná o nárůst o 44 tisíc diváků u denní sledovanosti, což odpovídá 18,9 procentům a o nárůst 50 tisíc diváků u sledovanosti týdenní, což se rovná 7,5 procentům,
dodala.
Porovnání s výsledky 2. a 3. čtvrtletí loňského roku vychází podle Pavlistové u denní sledovanosti Óčka ještě optimističtěji: Denní sledovanost stoupla vůči tomuto období o 56 tisíc (24 procent) diváků, týdenní sledovanost pak o 22 tisíc (3,3 procent) diváků.
Pavlistová proto míní, že lednové přeřazení Óčka z analogové do digitální základní omezené nabídky kabelové společnosti UPC nemělo na sledovanost hudebního kanálu žádný vliv.
Jednalo se pouze o dílčí pokles sledovanosti, který byl vykompenzován rostoucím podílem ostatních distribučních kanálů, jako např. Digi TV či příjmem přes satelit Astra,
konstatuje Pavlistová.