Hlavní navigace

Óčko nejsledovanější digitální televizí: 233 tisíc diváků denně

14. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Logo satelitní digitální platformy DVB-S Autor: 115393
Logo satelitní digitální platformy DVB-S
14. 5. 2008

Hudební televize Óčko zůstává nejsledovanější neterestrickou televizí v České republice a zároveň nejúspěšnějším digitálním programem v tuzemsku. Vyplývá to z aktuálních výsledků Media Projektu za poslední čtvrtletí loňského roku a první kvartál letošního roku. Podle nich si Óčko denně ladilo 233 tisíc diváků a alespoň jednou týdně 665 tisíc.

Jsou to nejlepší čísla, kterých televize Óčko dosáhla od začátku svého vysílání, konstatovala mediální zástupkyně Óčka Kamila Pavlistová. V porovnání s dvěma předchozími sledovanými čtvrtletími (3. a 4. čtvrtletí roku 2007) se jedná o nárůst o 44 tisíc diváků u denní sledovanosti, což odpovídá 18,9 procentům a o nárůst 50 tisíc diváků u sledovanosti týdenní, což se rovná 7,5 procentům, dodala.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Porovnání s výsledky 2. a 3. čtvrtletí loňského roku vychází podle Pavlistové u denní sledovanosti Óčka ještě optimističtěji: Denní sledovanost stoupla vůči tomuto období o 56 tisíc (24 procent) diváků, týdenní sledovanost pak o 22 tisíc (3,3 procent) diváků. Pavlistová proto míní, že lednové přeřazení Óčka z analogové do digitální základní omezené nabídky kabelové společnosti UPC nemělo na sledovanost hudebního kanálu žádný vliv.

Jednalo se pouze o dílčí pokles sledovanosti, který byl vykompenzován rostoucím podílem ostatních distribučních kanálů, jako např. Digi TV či příjmem přes satelit Astra, konstatuje Pavlistová.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).