Óčko má první data z peoplemetrů: týdenní podíl 0,6 % u mladých diváků

9. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
9. 3. 2010

První denní data o své sledovanosti, generovaná peoplemetry, získala minulý týden hudební televize Óčko. Podle týdeníku Marketing a Media dosáhla v cílové skupině diváků ve věku od 15 do 34 let průměrného celodenního podílu 0,6 procenta. Denní zásah Óčka u diváků starších čtyř let činil 125 tisíc lidí, týdenní pak 528 tisíc diváků.

ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media

Óčko měří svou sledovanost na cílovou skupinu diváků ve věku od 15 do 34 let, protože se na ni rozhodlo prodávat reklamní časy. Do peoplemetrů se tato televize dostala prostřednictvím agentury At Media, která Óčko od března zastupuje právě v prodeji reklamních časů. Reklamu na Óčku začne tato agentura prodávat od dubna, cena za jeden ratingový bod byla určena na 19 500 Kč.

Peoplemetry měří od loňského října sledovanost dalších 13 menších kabelových a satelitních televizí, zastupovaných agenturou At Media.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).