Hudební televize Óčko Gold, která odstartovala v sobotu 1. června, už je součástí peoplemetrového měření. V neděli 2. června si tento program pustila necelá desetina publika, konkrétně 0,09 % diváků starších 15 let. Pro srovnání, podobně zaměřená stanice Retro Music TV oslovila 0,03 % dospělého publika. Óčko Gold bodovalo především u diváků ve věku od 15 do 54 let, kde dosáhlo podílu 0,14 % oproti 0,03 % Retro Music TV. Nová televize z rodiny Mafry může sázet především ne etablovaný multiplex 3, druhý jmenovaný program je šířen prostřednictvím Regionální sítě 7.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Óčko Gold startuje v DVB-T, kabelu a IPTV. Na satelitu ho prozatím nenajdete
V porovnání s hlavním Óčkem pochopitelně zůstává Óčko Gold ještě značně pozadu. Vlajkový televizní program Mafry si pustilo v neděli 2. června 0,45 % publika, u diváků ve věku od 15 do 54 let, které jsou pro tuto stanici důležitější, byl podíl 0,76 %. Óčko Gold má také speciální aplikaci pro mobilní telefony a tablety od společnosti Apple. Na ni je možné novou stanici jak sledovat, tak i poslouchat. V dohledné době by se jí měli dočkat i majitelé telefonů s OS Android. Nízké celodenní podíly tematických kanálů nejsou ničím neobvyklým. Například Kino Svět šířené prostřednictvím pražské Regionální sítě 4 mělo tuto neděli podíl u diváků 15+ pouze 0,01 %.