Názor k článku Obchodní ředitel Novy: Zájem o televizní reklamu v Česku letos neporoste od Pamětník - Dalším šidítkem je rozdělování diváků do věkových kategorií....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2011 12:42

    Pamětník
    Dalším šidítkem je rozdělování diváků do věkových kategorií. Nebo je snad dokázané, že diváci mezi 15 a 20 roky jsou pro reklamu skutečně zajímavější, než třeba skupina 55 až 60 let? Mohou dospívající děti, které v tomto věku ještě zpravidla nebývají výdělečně činní, vyloudit na svých rodičích více peněz na zbytečnosti, než má většinou k dispozici ta začínající seniorská kategorie? Také pochybuji, že diváci nad 54 let přestávají sledovat Novu, spíše to bude naopak. Proto uváděné vysvětlení rozdílné úspěšnosti na reklamním trhu mezi Novou a Primou, poněkud nechápu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).