Názor k článku O2 tlačí zákazníky do Internetu v mobilu od Jindra Šaur - Já jsem byl s Vodafone asi rok spokojený....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2011 11:45

    Jindra Šaur

    Já jsem byl s Vodafone asi rok spokojený. Jenže pak se tam muselo něco stát - sjednocování systémů, odchod lící, co měli alespoň půlku mozku, redukce callcentra. Je to fakt na smyčku. Od konce ledna mi převáděli jedno telefonní číslo pod jiný zákaznický účet... Po několika urgencích a ověřeních (vždycky mi slíbili, že zavolají zpátky, což se niky nestalo) mi minulý měsíc oznámili, že se jim ten účet zablokoval a neumí s tím nic udělat. Takže teď si na tom čísle už ani nezměním nic, co se týká sítě (např. upozornění na čekající hovor)....
    A ze všeho nejlepší je ta plechová huba, co říká: "Vážený zákazníku, teď ti máme speciální zprávu, která je určená jenom pro vás... Všichni naši operátoři vyřizují požadavky zákazníků, kteří se dovolali před vámi... Toto byla byla speciální zpráva jenom pro vás, chcete-li hovořit s operátorem stiskněte 0... Chcete-li opravdu hovořit s naším operátorem, stiskněte 2"....
    Kde navíc 02 připomíná O2, takže co mi tím asi naznačují... :-) Děkuji, odcházím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).