Názor k článku O2 přichází s webovou samoobsluhou, Vodafone kvůli ní čelí kritice od Václav Rak - tak jsem se podíval a jediné co si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2011 8:59

    Václav  Rak

    tak jsem se podíval a jediné co si mohu sám obsloužit je aktivace elektronického vyučtovaní. Jinak tam snad nic jiného nejde.

    V sekci moje sluzby u tarifu vidím všechno co si lze nastavit na telefonu (přesměrování, hlasová schránka apod)

    vyučtování a platby, kde za kombinaci papírové a elektronické cesty se platí, proč?

    v nastavení účtu lze měnit jen email a kontaktní telefon. Email se na nic jiného než na elektronické vyúčtování nehodí.

    Čekal bych výpis z účtu, přehledy, možnost změn tarifů apod. Takže podtrženo sečteno za mě pridaná hodnota nula, škoda.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).