TELEFONICA NEBO TELECOM a EUROTEL?To je snad jedno,všechno je to na to,aby se to naházelo do jednoho pytle a vyhodilo do špatného odpadu.Akorát by mě zajímalo,jaké jsou skutečné náklady na provoz ,co se týče mobilní sítě a pevných linek od těch skreslených nákladů,kterými mobilní operátor krmí zákazníky.V této době se člověk už nesetká s nabídkou služeb,který by nebyli vyhodné pro zákazníky.Dnes telefóní operátoři dělají takové služby a nabídky,aby hlavně byli především výhodné pro ně samotné.
KDYŽ SI ČLOVĚK POZORNĚ VŠE PROPOČÍTÁ,TAK ZJISTÍ,ŽE NABÍDKA SLUŽBY-TARIFU ,KTERÝ MÁ BÝT PRO NĚJ VÝHODNÝ JE NAKONEC NEVÝHODNÝ.
NEŽ ČLOVĚK SE MÁ NĚKOMU UVÁZAT SMLOUVOU NA NĚJAKÉ SLUŽBY A NA NĚJAKÝ ČAS-12 AŽ 24 MĚSÍCŮ,TAK BY SI MĚL POZORNĚ A RADŠI VÍCEKRÁT PŘEČÍST DANOU SMLOUVU,PROTOŽE PODNIKY ČI OPERÁTOŘI SPOLÉHAJÍ NA TO,ŽE LIDI VE SPĚCHU JIM PODEPÍŠOU VŠE.A PAK SE LIDI DIVÍ,KDYŽ JIM DOJDE FAKTURACE NA VELKOU ČÁSTKU