O NetMonitor bojují už jen Mediaresearch/Gemius a United Interactive

5. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Z prvního kola výběrového řízení o realizátora sociodemografického výzkumu českého Internetu NetMonitor vypadly iAudit International a GfK. Ve hře zůstávají Mediaresearch/Gemius a United Interactive. Do tří týdnů bude znám definitivní vítěz, který pak bude výzkumy vést po následující tři roky. (M&M a iStrategie)

Z prvního kola výběrového řízení o realizátora sociodemografického výzkumu českého Internetu NetMonitor vypadly iAudit International a GfK. Ve hře zůstávají Mediaresearch/Ge­mius a United Interactive. Do tří týdnů bude znám definitivní vítěz, který pak bude výzkumy vést po následující tři roky. (M&M a iStrategie)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).