Hlavní navigace

Nový výměnný reklamní systém Lišta.cz

22. 8. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Lišta.cz je nový výměnný reklamní systém, který umožňuje autorům stránek zviditelnění svého webu prostřednictvím textových odkazů a jak již sám název napovídá, odkazy se zobrazují v liště umístěné nad obsahem stránky. Výměnný poměr je 0,9 ku jedné, tedy po zobrazení desíti odkazů na vlastních stránkách se zobrazí devět odkazů na stránkách ostatních členů systému. Bohužel klikatelnost je velice nízká, průměrně se CTR pohybuje hluboko pod hodnotou 0,1. (Hostovinky.cz)

Lišta.cz je nový výměnný reklamní systém, který umožňuje autorům stránek zviditelnění svého webu prostřednictvím textových odkazů a jak již sám název napovídá, odkazy se zobrazují v liště umístěné nad obsahem stránky. Výměnný poměr je 0,9 ku jedné, tedy po zobrazení desíti odkazů na vlastních stránkách se zobrazí devět odkazů na stránkách ostatních členů systému. Bohužel klikatelnost je velice nízká, průměrně se CTR pohybuje hluboko pod hodnotou 0,1. (Hostovinky.cz)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).