Tento týden byla do ostrého provozu uvedena nová verze vyhledávače zboží v českých e-shopech na portálu Centrum.cz. Společnost Centrum Holdings se snaží konkurovat službě Zboží.cz od portálu Seznam.cz spoluprací s firmou Miton Media a jejím nákupním rádcem Heuréka.cz. Dochází tak k jisté konsolidaci na poli vyhledávačů zboží na českém Internetu. Obě služby jsou nyní identické. Heuréka.cz loni v říjnu oslavila první narozeniny. Před časem byla spuštěna betaverze její mladší slovenské sestřičky Heureka.sk.
Nové Zboží na Centrum.cz dokáže nyní hledat přes katalog, podle názvu, ale i podle ceny a dalších technických parametrů. Vedle toho už umí i zasvěceně poradit. Uživatelé si tak mohou nejen přečíst recenze ostatních majitelů zboží, profesionální recenze z časopisů nebo specializovaného nákupního rádce, ale mají možnost zeptat se majitelů určitého zboží na jejich zkušenost s užíváním konkrétního produktu. Vedle rad při výběru produktu dokáže nové Zboží poradit už nyní i při výběru toho správného obchodu, protože jednotlivé obchody jsou dlouhodobě ověřovány zákazníky. Pro trpělivé hledače nejnižších cen je připraveno sledování vývoje ceny produktu v grafech
, shrnuje novou funkčnost vyhledávače zboží na Centrum.cz tisková zpráva.
Konkurenční Zboží.cz podle NetMonitoru využilo v listopadu 2008 celkem 1 522 251 reálných uživatelů. Službě Heuréka.cz naměřil NetMonitor 631 870 reálných uživatelů.