Ostřílený harcovník tuzemské mediální scény. Byl u největších tuzemských on-line zpravodajských experimentů jako byl vznik Aktuálně nebo placeného deníku Insider. Loni založil se Sabinou Slonkovou projekt DeadLineMedia, vydávající mimo jiné investigativní projekt Neovlivní. Teď se pouští do dalšího dobrodružství.
Jakub Unger by měl postavit novou zpravodajskou redakci Seznamu. Informaci potvrdila serveru Mediaguru mluvčí portálu Irena Zatloukalová. V Seznamu totiž vzniklo samostatné obsahové oddělení, které má kromě redakcí Proženy.cz a Stream.cz zahrnovat také nově vznikající redakci zpravodajství. Obsah vede přímo generální ředitel Pavel Zima.
Nová redakce by mohla mít až třicítku redaktorů a obsah by se měl objevovat na nové homepage Seznamu. Podle Zimy by mělo jít především o video zpravodajství. Video má podle Zimy doplnit textové zpravodajství serveru Novinky.cz, které Seznamu dodává vydavatelství Borgis. „Seznam v něm momentálně drží třetinový podíl a změny v tomto ohledu nejsou na stole,“ odpověděl na dotaz Lupy Zima.
Sázka na video odpovídá plánům Seznamu na zásadní zvýšení počtu přehraných videí a tím pádem zvětšení prostoru pro prodej videoreklamy. Seznam sice podle čísel Admonitoringu (jde o deklarované součty ceníkových cen bez konečných slev) ve výkonech ve videoreklamě vede (za únor 2016 vykázal 31 milionů Kč, druhá CET 21 22 milionů a třetí FTV Prima 15 milionů), většina z těch příjmů ale u Seznamu pochází z video bannerů – tedy klasických bannerových pozic, ve kterých se spouští video.