Hlavní navigace

Nové digitální televize mohou získat data z peoplemetrů se slevou 70 %

19. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
19. 12. 2008

Asociace televizních organizací (ATO), zadavatel elektronického průzkumu sledovanosti českých televizí, nabízí novým digitálním televizím výraznou slevu na poskytování dat o sledovanosti získaných prostřednictvím peoplemetrů. Na valné hromadě ATO, která proběhla toto úterý 16. prosince, asociace definovala podmínky pro vstup dalších subjektů z řad neceloplošných televizí do projektu elektronického měření sledovanosti.

CIF24

Podmínky byly stanoveny vstřícně s ohledem na současné postavení těchto vysílatelů na mediální scéně. Data jsou na rok 2009 neceloplošným televizím nabídnuta za 30 % ceny (sleva 70 %), která nominálně odpovídá jejich možnosti příjmu v populaci. Tato výhoda je spojena s předpokladem přidruženého členství měřené televizní stanice v asociaci, sdělila předsedkyně ATO Hana Svobodová.

V současné době jsou členy ATO Česká televize, televize Nova, televize Prima a Asociace komunikačních agentur. Asociace považuje otevření projektu elektronického měření televizní sledovanosti dalším televizním stanicím za krok směrem k transparentnímu televizního trhu na základě jednotné měny, dodala Svobodová. Nové digitální televize se už dříve vyjádřily v tom smyslu, že peoplemetry jsou pro ně příliš drahé a vzhledem k menšímu zásahu jejich cílových skupin nepřesné.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).