Tohle jsou "revolučně" nejhůře vnímané nové tarify co znám. Pozitivní ohlas minimální. Neznám běžného uživatele, který by polepšil. Možná nějaký teenager když si počká na minimálně 50% slevu, tak se pak může uSMSkovat k smrti.
Jinak:
- volání drahé
- data málo
Jsem zvědavý na reakce "lidu", jak budou reagovat na nabídku "volných vteřin". Podle mě je nabídka matoucí a tím pádem i trochu odpudivá!
Je to jedna z nejKLAMAVÉJŠÍCH nabídek vůbec!!
1) používání vteřin místo sekund. Drobnost, říká si spousta lidí, ale drobnost to není. Pokřivuje to vnímání. Stejně jako bych řekl, že jsem se zvážil a měřím 84 litrů.
2) Uvádění nezvyklých jednotek. Tisíce sekund ... hmm. Směrnice na ochranu spotřebitelů praví, že je nutné uvádět cenu za měrnou jednotku. Jistě, sekunda je běžně používanou jednotkou, ale nikoli standardně používanou veřejností. Národ začne "férově" učit násobit a dělit 60!
3) neměřitelné služby. Kolik stojí "SMS neomezeně"? Až mi to někdo JASNĚ a PŘEHLEDNĚ sdělí má u mě roksové lízátko za desetikorunu. (Navíc nejspíš neomezeně nebudou, dozvíme se v obchodních podmínkách)
4) opěvovaná nabídka pro minoritu. Mezinárodní hovory. Osobně jsem volal asi 2x kvůli aktivaci Xbox Live někam do Států před 4 lety ... Navíc dneska volání přes VoIP: Čína...0,40Kč, USA...0,30Kč, Belgie...0,50 na mobily: Slovensko...2-3Kč, Polsko...2Kč apod.
Naopak třeba chorvatský mobil v nabídce Vodafonu není protože je cena nad 6Kč.
5) diskriminační datová nabídka.
Je evidentní, že data jsou budoucnost. Nakonec se budou prodávat JEN DATA a bude na uživateli, jak s nimi naloží. Internet, volání, IM, SMS ... už aby to bylo!
Z ceníku je vidět manipulace opačným směrem. Aktivní uživatel dat totiž komunikuje mnoha jinými způsoby a nepotřebuje hromady "volných vteřin" a neomezené SMS. Objem datových programů je navíc POLOVIČNÍ.
Odcizení.
12 let využívám služby Vodafone/Oskar. Celou tu dobu jsem je, jako miliony jiných, docela rád podporoval. Ale nyní je to jiné. Nemám touhu mluvit o Vodafone jako o MÉM operátorovi. Nastalo odcizení. Nyní je mi úplně jedno, v jaké "stáji" bude moje číslo. Firemní účet o několika číslech jsem doslova zdecimoval, útraty 3-4000Kč/měs jsem převedl jinam (do korporátních VPN) a tím i výrazně zredukoval. Výhody účtování 1+1 užívám v kancelářích už měsíce a s cenou volání na české mobily něco málo přes 1,-Kč
Takže nezbývá než handlovat o každou korunu. Šokující ceny nabídek dávají nebývalý prostor pro 50-80% slevy. Stejně jako neveřejné nabídky VPN skupin, bude podpultový prodej standard. Dneska není není doba být hrdým "nositelem" kufříku a volat z Eurotelu se 150 volnými minutami za 2 830 Kč (tarif z r.1995). Kdo se neozve zaplatí nejvyšší cenu. To je smutný.
Ostatně, jaký jsme ovčí národ snadno poznáme podle Vodafone reklam. Když bude Vodafone hodně chtít, tak i sekundy budou nakonec vteřiny a národ tomu pod klamavým tlakem uvěří. To je nejsmutnější ...
Akorát, že takovéhle zdražení nepřináší žádný zisk akcionářům. Efekt to bude mít jen ten, že v Q3 a Q4/2012 stoupnou tržby a vyletí výnos.
Jenže pak zase sjede ještě níž, než kdy byl a klesne celá hodnota akcií i firmy a to trvale. Navíc na sebe operátor (zbytečně) přivolává negativní pozornost regulátora, protože těsně před volbami tohle nemůže nechat jenom tak ani náš ČTÚ.
Jediný, komu to opravdu vydělá peníze jsou manageři marketingu a sales, kteří dostanou vyplacené enormní kvartální odměny za Q3 a Q4/2012 a roční odměny za 2012. V Q1/2013 už tam nebudou a sami to vědí už teď :-).
Je to obvyklý tríček, kterému říkám "tunelovaní budoucnosti" (protože ekonomie pro to zatím nemá odborný termín), který používají managaři, jenž jsou specifikováni zde: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201
Používají metodu HIT&RUN. Takže udělají nějakou "bombu", kterou zvednou výnos, schrábnou kvartální nebo roční odměny a rychle vypadnou zase jinam...
Klasicky se to dělá:
a) razantním zvýšením cen (nějakou dobu to firma ustojí)
b) razantním propouštěním a zrušením i nezbytných výdajů (nějakou dobu to firma ustojí)
c) řešením pro opravdu drsné povahy = a+b :-D
Každopádně to ani nemusí být nikdo z ČR, tohle může klidně vát i od nějakého vykuka z UK, který se zatoužil napakovat a ukecal ostatní, aby to prošlo :-).
Naprosto souhlasím! Zároveň se není čemu divit. Vodafone "dospěl". Byl tu jako poslední a musel získat (rozuměj "přebrat") zákazníky, aby byl životaschopný. To se mu podařilo, nyní jsou síly na trhu poměrně vyrovnány a hurá jde se ždímat pěkně po česku... Z prvního místa sesadili zákazníky nově akcionáři a ikdyž jsem Vodafonu dělal několik let pěknou reklamu a natahal k němu plno svých známých, teď tak nějak doufám, že konkurence toho využije a nakonec se ukáže, že Vodafone trochu víc přestřelil.
Jsem i s rodinou dlouholetým zákazníkem Vodafonu. Zpočátku (cca před 10-ti lety) to byl myslím nejlepší operátor na trhu. Poslední 3-4 roky to s ním jde prudce z kopce. Nevím zda je to nějakým novým vedením, které nabylo přesvědčení, že zákazníci už jsou tak tupí, že jim stačí namalovat pěkný obrázek a budou nadšeně nakupovat "vypečené" balíčky.....
Jo jo, v roce 2001 jsem utekl k (tehdy) Oskarovi od nenažraného (tehdy) Eurotelu. Dneska stojí všichni 3 opové za vyliž kapsu, nemít zaměstnanecký tarif od ženy z práce, tak si snad pořídím předplacenku a to jen kvůli datům, na přístup k mailu, synchro kalendáře a kontaktů a občas přečtení novin by mi stačil i ten ubohý FUP 150 MB.
Co mě ale nejvíc krká je obecně systém mobilních opů, kabelovek, UPC Direct, a podobných – ceníkovou cenu má jen neznalý nebo líný a zbytek se handluje jak na arabském tržišti.
Predevsim se v oficialni nabidce Vodafone nedostanete nad trapnych 10 GB za 1000 Kc (zrejme lze dalsich 10 GB dokoupit pri prekroceni, ovsem cena ...) O2 ma udajne nejaky tarif bez omezeni dat, ale ten na webu nenajdete, takze to se take nepocita.
Ty mensi objemy ve stovkach MB jsou take trapne. To uz i T-Mobile oficialne nabizi TWIST Internet Lite http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/volani/predplacene-karty/zvyhodneni-k-twistu/twist-internet-lite kde vychazi 500 MB na 249 Kc mesicne + moznost dokoupit data za 1 GB / 99 Kc. A to vse na predplacenou kartu bez smlouvy + USB modem.
Stejne tak dokaze T-Mobile oficialne nabizet akci pro notebooky Lenovo, 30 GB za 500 Kc mesicne (pravda, nevyhoda je podpis smlouvy na 2 roky) http://www.t-mobile.cz/web/cz/lenovo Ale aspon neco takoveho verejne vubec nabizi. A vzhledem k tomu, ze za dva roky se na nasem specifickem trhu asi stejne moc nezmeni k lepsimu ...
Mozna by bylo nejlepsi vsechny verejne tarify zrusit a napsat ze plati "individualni smluvni ceny". CTU bude take spokojeno, protoze nebude mit podle ceho srovnavat. A CR se opet oficialne vzdali civilizovanym zemim, cimz potvrdi soucasny neoficialni stav :-)
Ja s nikym vyjebat nechci. Jenze to by k tomu musela mit podobny pristup i druha strana. To ze se tenhle zmrdopristup stava v dnesni spolecnosti (alespon v CR) vlastne standardem v komunikaci s takovymi spolecnostmi se mi ani trochu nelibi. Cim dal tim vic chapu Dfense z filmu Volny pad ... :-/ Ale je tohle reseni ?
Ano, přesně tak!
Akorát bych ještě doplnil, že spousta lidí si představuje "akcionáře" jako nějakého bohatého pána v Rolls-Royce... Jistě, jsou také takoví, ale ti většinou mají už vypěstovanou finanční gramotnost a také týmy poradců, takže peníze z problematických míst vytáhnou dřív, než se sesypou nebo je tam spíš ani vůbec nedávají (dlouhodobě).
Ovšem mnohem více lidí ukládá peníze do investičních fondů a důchodových penzijních fondů, tyto fondy pak často nakupují právě takové rizikové investice, takže když akcie padnou, jsou lidé, kteří si spoří do penzijního fondu bez důchodu.
Takže v důsledku, aby pár managerů vydělalo, tak zákazník je na tom špatně, občan je na tom špatně, stát je na tom špatně, spořitelé (akcionáři přes fond) jsou na tom špatně a zaměstnanci firmy taky.
Takové operace jsou něco tak hnusného jako odpálit bombu na náměstí. Tunelování firmy je nelegální a chodí se za to sedět. Tohle je v podstatě to samé, akorát rozložené v čase, aby se to zhroutilo až po odchodu managera. Bohužel je to legální, protože se velice špatně prokazuje, že to bylo úmyslem a nikoli jen "akcí, která nevyšla".
Ostatní operátoři budou určitě následovat, manažeři budou zaměstnance přesvědčovat, že zdražování je nutné, jinak budou muset chudáčci propouštět.
Zaměstnanci si budou moci o rakouských platech také nechat jen zdát. Zákazníci si taky nechají zdát o rakouských, francouzských či polských, tureckých atd. tarifech také jen zdát nebo se vzbudí a začnou používat šedé operátory, VOIP.
Ačkoli já jsem ten jeden z mála, co volá do zahraničí, co by mě mělo motivovat k tomu používat VF?
- Mizerné pokrytí?
- Zákaznický servis, kam voláte 5x, abyste vyřešili jednu trivialitu?
- Ceny? Když teď jsem při využití VOIP callbacku schopný volat 2x levněji než za to jejich 4,80 Kč a v dosahu pokrytí wifi ještě levněji?
Bez handrkování v tomhle banánistánu nemáš šanci. UPC - permanentní 50% sleva, stačí vždy před vypršením pohrozit výpovědí. O2 - 30 až 50%, jinak pokud jsou tvým oblíbeným sportem reklamace a vydržíš pár měsíců mailování a dopisování, tak si vykoresponduješ i půl roku reklamované služby zdarma. Atd. atd. A jinak při přístupu k dlouholetým zákazníkům se jeví jako vhodné pravidelně operátory měnit, případně vypovídat smlouvy a službu si následně zřídit jako "nový" zákazník. Na ty blbce, co už ulovili, totiž zvysoka a vydatně. Zato když mají nachytat novou ovečku, to se můžou přetrhnout.
Firemní tarify ale nemůžeš srovnávat s občanskými. Resp. můžeš, ale je to na nic. Když se podívám na naši firmu o pár zaměstnancích, tak ceny jsou oproti občanským desetinové: 0,40 Kč/min do VDF, 0,60 Kč/min jinam, paušály 1 Kč / měsíc, volání na firemní čísla zdarma, data 3 GB / 219 Kč (vše bez DPH).
Banky jsou trošku jiný, ale i tak hezký případ.
Počet mobilních operátorů je omezen šířkou pásma. A na virtuály potřebujete aktivní zásah ČTÚ. Banku si tu může založit defacto kdokoliv, kdo má dostatečný kapitál.
Ale i přes několik "ultra levných" bank stále zůstává u těch velkých majorita. A ti díky poplatkům umožňují odvádět matkám hodně slušné dividendy.
Mladší lidi se budou snažit hledat alternativy a vyjednávat s operátorem. Pro starší je to ale celé problém a často nemají sílu se s tím zabývat a jsou obl*ováni reklamami a dalším vymýváním mozků.
Ale ano. Je cítit, že se to mění. Pomalu.
VoIP taky ale nemá být plnohodnotná náhrada. V přírodě samozřejmě VoIP (přes 3G) nikomu nedoporučím. Ale v kanceláři z něj (pomocí stolních telefonů) volat jde s téměř stejným komfortem, jako z mobilu.
Z pohledu distribuce provolaných minut pak většina spadne do VoIPů a menšina (na cestách) do mobilního volání.
Samozřejmě, pokud rádi a dlouho telefonujete během jízd autem, VoIP Vám nepomůže :-)
A to si ještě nenapsal, že ten Twist Internet Lite se dá po eshopech koupit jako předaktivovaná karta, kde je tento tarif předaktivován na 6 měsíců a karta stojí do 300 Kč, tj. prvních 500 MB v měsíci je za 50 Kč, každý další giga pak za uvedených 99 Kč. to pro mírné až střední použití už je velmi slušná nabídka.
Sám na tom teď jedu, bohužel na chalupě, kde trávím víkendy od jara do podzimu a používám to tam nejen pro mobil, ale i pro počítač, má ten zpropadený Vodafone nejlepší signál, s tím T-Mobile je to tam poněkud komplikovanější, takže se po tomto experimentu bohužel budu muset vrátit k Vodafone.
Velmi slušná nabídka od Vodafone je toto:
http://eshop.vodafone.cz/shop/plans/prepay/vfczPrePaidPlans.jsp?reset=true&planSelected=sku1200282652076
3 GB měsíčně vyjde na 200 Kč, bohužel je potřeba každé dva měsíce aktivovat novou kartu a díky tomu, že počítají období vždy od 1 v měsíci (a nikoliv od aktivace karty), je potřeba novou kartu aktivovat vždy prvního a protože to nějakou chvíli trvá, takže se může stát, že člověk bude prvního část dne bez netu.
Každopádně balíčky, které operátor nezmiňuje na webu, ale jsou určeny pro prodej u OEM partnerů (v eshopech) mají všichni operátoři, takže stačí na webech jako zbozi.cz nebo heureka.cz zadat do hledání dotaz "mobilní internet" nebo "<jméno operátora> internet" něco si vybrat. Zajímavé nabídky také jsou v eShopech či samoobsluhách operátorů, je dobré je detailně projít, výhodné nabídky operátor aktivně neinzeruje. Další poměrně zajímaví nabídka u Vodafone je Flexidata, což je za 500 Kč 1 GB dat s možností čerpat je až po dobu tří měsíců.
dnešní doba je poblázněná. každý neustále telefonuje a smskuje. V podstatě zbytečně. Zkuste jednou třeba každého prvního nebo některou neděli nepoužívat mobil, zkuste to všichni, stejně většina těch spojení je zbytečná a uvidíte, jak budou operátoři obracet. Což takhle 52 víkendů bez mobilů
Konkurenční tlak může vzniknout pouze přelivem nespokojených, žádná jiná cesta není. Jste-li nespokojeni hledejte jiné cesty jak komunikovat. Už to tu i zaznělo.
Myslím, že nejsme národ ovcí, ale spíš někteří z nás jsou pyšní furianti. Oni prostě nepůjdou za lepší nabídkou, aby si o nich někdo něco nemyslel. Nechají se manipulovat pojmy jako např. socka, atp.
Takové zřejmě jiné národy nejsou a bez okolků hlasují nohama masově.
Takže hlavu vzhůru, rozhodnout se kolik za to chci měsíčně dát a najít cestu, která k cíli vede.
V bankovnictví už se to podařilo, tam opravdu nemusíte, pokud nechcete, platit téměř nic. A přitom výchozí pozice byla ještě před pár lety stejná.
Žádné ČTÚ, nebo něco podobného nebylo třeba.
Bankovnictví jsem uvedl, jen jako příklad, který před pár lety taky vypadal, jako zabetonovaný a nezvratitelný stav. Někteří si to dokonce myslí dodnes. A banku si tedy taky nezaloží každý.
Ale uvědomuji si, že určitý počet lidí, kteří platí víc než musí je potřeba. Z lidí jako jsem já a moje rodina by operátoři nepřežili a konec koců banky taky ne.
Takže nehledejme proč to nepůjde, proč je ten či onen příklad nepřesný, ale jak na to.
Callback! Jako kdysi v době předraženého Telecomu a levných volacích karet.
Prozvoníš speciální číslo, ono ti to zavolá zpět, zadáš číslo volaného a voláš. Pokud máš chytrý mobil, existují aplikace, které to udělají za tebe, takže jen vybereš jméno z telefonního seznamu.
Od 15. září bude tohle z mobilu na mobil stát kolem 1,50 Kč s DPH s vteřinovou tarifikací!
Pokud chce někdo významně ušetřit, má možnost. Ostatní "furianti" ať v klidu platí těch svých 6 Kč za minutu!
mam jen nabitou kartu na rok a jssem nejspokojenejsi za poslednich 15 let. Zadny otravny operator co obtezuje, zadne spatne vyuctovani, zadne dohadovani s operatorem, okamzity prehled zdarma za co platim, zadne pausaly, nejlevnejsi volani co jsem kdy mel. Kvalita srovnatelna, cena za rok 5x mensi. Konkretne pouzivam odorik.cz , ale na tom az tak nezalezi.
Veky operator na bezna volani? UZ NIKDY
Pro mě mobil už dávno chcípnul, nemá cenu ty čím dál nesmyslnější nabídky mobilních operátorů vůbec analyzovat. Už dávno jsem přesunul veškerý provoz na VoIP, kde se nemusím nechat okrádat ani balíčky, ani paušálem, ani účtováním, ani nesmyslnými minutovými cenami. Tam člověk může volat kam chce a kolik chce, pak za to férově zaplatí a šmitec.
Pro český mobilní trh existuje jediná naděje, že sem nakonec v rámci sjednocování evropského trhu dorazí zahraniční konkurence. Dokud bude trh jen v rukou impotentního ČTÚ a našich třech zlodějů, tak zapomeňte.
Máte naprostou pravdu.
Je to přesně ten samý případ jako krachy bank. Tam si nenažraný vyššímanagement nechal od akcionářů léta vyplácet vánoční odměny v milionech dolarů za vidinu budoucích hypotetických zisků. Jejich hra typu letadlo jednou zákonitě zkrachovala.
Jim je to samozřejmě jedno, protože jejich kont se krach bank netýkal, peníze přelili jinam a odešli. Zaplatili to nevědoucí akcionáři.
Přesně jste uhodil hřebík na hlavičku.
Kravaťáci vidí, že jim tady pšenka dále nepokvete, tak zbývá osvědčená metoda, urvi co můžeš a zmiz.
Jak se do lesa vola, tak se z lesa ozývá.
A propos, soudruhům z O2 opět už půl dne vůbec nejde O2 TV po zmrveném "upgradu".
Tak především je dobrá cesta jít vždy za nejnižší nabídkou!
Například ČD sleva: http://mobilovinky.blog.mobilmania.cz/2011/06/vodafone-a-cd-75-sleva-na-tarif/
Už to existuje tak dlouho a stále to lidi nevyužívají, když by mohli. Pro člověka, který provolá do cca 450 Kč, není výhodnější nabídka.
Jinak dobré je i šetřit tak, že si dám například Internet v mobilu se slevou a komunikuji přes zprávy posílané přes Internet - způsobů je hodně, ať už je to IM, aplikace jako Whatsapp, Viber nebo třeba jenom zprávy přes sociální sítě nebo e-maily.
Já osobně hodně využívám Whatsapp a to mi ušetří nejen hodně zpráv, ale také hodně hovorů - protože místo krátkých hovorů ohledně toho kde a kdy se s kým potkám atd., jenom pošlu zprávu.
Další úspora třeba je, když někdo v rodině podniká, tak aby si celá rodina dala telefony pod jeho IČO na jednu fakturu - tím získají potřebnou útratu, různé firemní výhody, levné volání v rámci "firmy". Taky pak lépe ukecají dobré ceny.
A každé 2-3 měsíce pověřit nejlépe děti, aby si četly kompletní ceníky v PDF všech operátorů a hledaly tam různé nejvýhodnější nabídky - pak volat na retence a žádat slevy :-). Aspoň se učí něco do života a navíc dělají něco skutečně odpovědného...
Protože ze zákona jakákoli akce nebo i nabídka jenom pro určitou oblast nebo jen pro určité klienty, musí být v kompletním ceníku. Většinou jsou tam akce, které nikde jinde nemáte šanci zjistit...
Já jsem těmito postupy získal cca 75% slevy na mobilech + neomezené volání mezi sebou a dokonce i 75% slevu na ADSL.
Například, kdo si čte kompletní ceníky operátorů tak ví, že si u O2 může aktivovat hned ze startu NEON M, L, L+, XL, XXL s 50% a bez rámcovky :-).
Takže například, kdo hodně volá (např. podnikatel) tak takový NEON XL (neomezené volání do O2 a na všechny pevné v ČR + 600 minut do TM a VF) za 1000 Kč. To je hodně dobré :-).
A když se ještě pak budete chvilku dohadovat, tak to dají klidně i za pár stovek...
Já jsem například od O2 vytáhnul tarif přes retence:
2000 volných (a převoditelných!!) minut kamkoli + 250 SMS za 300 Kč.
A připojení přes ADSL v ceně 750 Kč jenom za 200 Kč s DPH.
Takže ty možnosti tady jsou - "voják se stará, voják má" :-). Stálo to jenom pár e-mailů a telefonátů. Nic složitého :-)
Kdyby byl mobilní trh skutečně tržní, to by se nám líbilo. Když bude "arabský" - smluvní, bude fuj.
"Vyřeště to někdo za mne, státe, ČTÚ, kdokoli, mne uráží si to vyjednávat sám a dokonce hledat jiné cesty."
Už v prvním příspěvku jsem psal, že to už zaznělo. Ty dvě cesty které uvádíš jsou správné, je hloupost je zesměšňovat. A lze jít i dál.
Hledat lepší nabídku i kvůli malé úspoře, která má smysl. Nad tím spousta lidí mávne rukou. Mezi koncáky to zatím nefrčí, ale třeba přijde doba, kdy změna opa bude tak trochu sport, no a potom se to zlepší. Ve firmách je to běžné a podle toho to vypadá.
Promiň, že ten příklad bude zase bankovní, ale 50-100 Kč/měs za vedení účtu nejsou kdovíjaké peníze, přesto to stálo za to desítkámtisíců lidí, aby banku změnili. A lowcost bank je teď jak máku.
Promyslet, zda musím konzumovat služby v takové míře.
ČD sleva... Pro člověka, který provolá do cca 450 Kč, není výhodnější nabídka - a pokud provola vic?
Já osobně hodně využívám Whatsapp - no uz vidim jak se manzelka s tchyni vykecava pres Whatsapp - a mimochodem kdyz udajne mas "cca 75% slevy na mobilech + neomezené volání mezi sebou", mas to zapotrebi? :)
Protože ze zákona jakákoli akce nebo i nabídka jenom pro určitou oblast nebo jen pro určité klienty, musí být v kompletním ceníku - a ze ktereho prosim? Staci cislo a paragraf, dekuji.
Mimochodem v kterem ceniku tedy najdu to tve "cca 75% slevy na mobilech + neomezené volání mezi sebou" ? Musi to prece byt nekde zverejnene "ze zakona", ne?
u O2 může aktivovat hned ze startu NEON M, L, L+, XL, XXL s 50% a bez rámcovky - jiste, s dvouletym upisem. V dnesni dobe super napad.
Já jsem například od O2 vytáhnul tarif přes retence:
2000 volných (a převoditelných!!) minut kamkoli + 250 SMS za 300 Kč. - a tato nabidka je zverejnena kde? Staci odkaz, dekuji :)
Uz len porovnanie so Slovenskom ukazuje, ze operatori vyuzivaju nepisanu dohodu o zbytocnom nezlacnovani.
Ked porovnam ponuku O2 Slovensko hovor stoji 13 centov na minutu a SMS 6 centov. Ako dokaz http://www.o2.sk/pre-vas/volania/o2-fer
Tieto ceny zodpovedaju priblizne 3,3 CZK za minutu hovoru a 1,5 CZK za SMS. Hovori aj SMS su do vsetkych sieti na Slovensku a rovnako aj do zahranicia Ciech, Rakuska, Madarska, Irska skratka kam sa vola najcastejsie. Nie ste akokolvek viazany, zaplatite len tolko kolko pretelefonujete, teda ak mate len zapnuty telefon kludne 0 Eur. K tomu si mozte objednat rozne balicky, ktore ceny este dalej vyrazne znizuju.
Toto cele pisem len pre porovnanie, pride mi zvlastne ako mozu byt na vacsom ceskom trhu s 3 operatormi po naozaj dlhy cas ceny take vysoke a nezodpovedat ponuke.
Internet a alternativny operatori su uplne ina kapitola o ktorej tu snad nema zmysel hovorit.
Naše tarify jsou výhodné pro zahraniční pracovníky, montéry firem apod. Těmto se to vyplatí, protože jim zaměstnavatel nedá firemní paušál, chtějí volat mezinárodně domů rodině, po ČR jen smskují a také jim dáme dostatečný FUP, aby si pár minut popovídali i přes Skype, pokud na to mají telefon.
Určitě si dokážete představit, že tito zákazníci nemají čas řešit nesmysly jako retence či VOIP a tak je pro ně naše nabídka nejvýhodnější.
/// :D Vodafone, nechcete mě zaměstnat jako mluvčího?
1) používání vteřin místo sekund. Drobnost, říká si spousta lidí, ale drobnost to není. Pokřivuje to vnímání. Stejně jako bych řekl, že jsem se zvážil a měřím 84 litrů.
Sekunda (značená s, ale někdy též nesprávně označovaná jako sec, sek apod.) je základní jednotka času v soustavě SI. Mimo oblast vědy a techniky bývá užíváno synonymum vteřina.
No ja jsem v tomto proste "blbej". Nerad delam schvalnosti nebo se s nekym zbytecne hadam. Coz funguje s okolim, ktere si ovsem mohu vybirat. Je pravda ze pri komunikaci se zmrdy (kam patri vsichni zdejsi mobilni operatori) je to neucinne, ale kazdy ne/mame na neco vlohy.
Mozna zalozit nejakou "vyjednavaci agenturu" ktera by toto resila. Ale to jsou vlastne ty ruzne sedivky ...
Mně to taky samozřejmě nebaví. Vyjednávací agenturu? Nevím, kolik lidí by za to bylo ochotno platit. Samozřejmě ten pocit, když s O2 vyjebeš jejich stylem (jako v případě známého, kterému nacpali "výhodnou" tříletou rámcovou smlouvu, leč o tři měsíce později se soudruzi jaksi nepohodli s vlastníkem nedalekého baráku ohledně pronájmu střechy no a rázem byla celá firma uvnitř budovy bez signálu, což půl roku marně reklamoval, zatímco oni mu účtovali jednu smluvní pokutu za druhou za nedodržení smluvního závazku ohledně minimální výše čerpání služeb - volat mohli leda na chodníku před firmou, v zimě ideální) - ten je sice k nezaplacení, ale chleba si za to nekoupíš.
Ne, 8 Mbit/s, což je maximální rychlost linky. Nic jiného tu bohužel stejně není a vlastní WiFi spoj dělat nebudu, protože se pravděpodobně brzo budu stěhovat.
Ta cena je základní při aktivaci ne JEDNOM čísle bez žádné historie zákazníka. Když si pak zavoláte na retence, dá se to stlačit.
Pokud nevyužíváte k argumentaci akční časové nabídky, tak toho vybpjujete s cenou asi tolik jako armáda beze zbraní.
100% souhlas. To co se děje nemá obdoby. Odešel jsem od nich před rokem k šedivce a vůbec toho nelituji, ale takovýto "revoluční" postup jsem nečekal. No, není se co divit, když Telefónica je ze Španělska a to jak víme je v absolutní p....i s penězma a proto tlačí na maximalizaci zisku všude po světě aby záplatovali jejich systém...