Hlavní navigace

Nové reklamní formáty jsou nepřehlédnutelné

27. 12. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nové reklamní formáty rozebírá magazín San Francisco Gate; článek New online ads are more noticeable – and disruptive se týká nejen plovoucí průhledné vrstvy s flashem, ale i tzv. pop-under (vyskakovací okna, která se automaticky schovají po prohlíženou stránku). Nové reklamní formáty podle listu používá až 30 procent amerických médií.

Nové reklamní formáty rozebírá magazín San Francisco Gate; článek New online ads are more noticeable – and disruptive se týká nejen plovoucí průhledné vrstvy s flashem, ale i tzv. pop-under (vyskakovací okna, která se automaticky schovají po prohlíženou stránku). Nové reklamní formáty podle listu používá až 30 procent amerických médií.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).