Novinářská práce dá někdy zabrat, ale když se zadaří, stojí to jako v tomto případě za to:) Jen nechápu přístup PR oddělení Novy. Základem je přece divák! Z marketingového hlediska je to pro Novu faux pas. Její strategie cílící na diváka a stavění ho na piedestál před všemi ostatními TV v tomto případě zaráží. Co víc by se ho mělo týkat, když ne ztráta televizního příjmu.
No a pak že to nejde. Pobavilo mě jak Nova aby splnila doslovně TPP vypnula vysílače o 2 minuty dřív než Prima přesně k 30.6. Ovšem co je nepochopitelné, že to vedení odkývalo až v 9 večer.
Pokud ale Nova dala ČRa rozkaz vypnout vysílače 30.6. v 23:59, je po právní stránce z obliga a po půlnoci už analogové vysílání Novy z dotčených vysílačů běželo na odpovědnost ČRa ;-)
Ono je to samozřejmě úplně fuk že,důležité že to opravdu vypla. Tohle po právní stránce nikdo řešit nebude když neřešili to co Nova vyváděla v západních Čechách.