Nova vstupuje do podzimní sezóny s mottem „Jsme součástí vašich příběhů“

1. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – „V naší kampani jsme navázali na dřívější koncept „Dívejte se a objevujte“,“ přiblížil kreativní ředitel mediální skupiny Nova Alan Záruba.

Jsme součástí vašich příběhů. Přesně toto motto začala používat od včerejšího večera mediální skupina Nova v rámci svého hlavního kanálu. Kampaň kombinuje stylizaci běžných životních radostí s podobnými situacemi nejoblíbenějších tváří seriálů a zpravodajských pořadů televize Nova, uvedla mluvčí Novy Anna Suchá. Součástí podzimní kampaně jsou tradičně tváře televizní jedničky, mimo jiné Lucie BorhyováReyem Korantengem, Dana SyslováRudolfem Hrušínským, Iva JanžurováJosefem Dvořákem, Zlata AdamovskáPetrem Rychlým a řada dalších.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Hlavní kanál Primy redesignuje. Podívejte se, jak bude vypadat už od zítřka

V naší kampani jsme navázali na dřívější koncept „Dívejte se a objevujte“. Chtěli jsme vytvořit elegantní a příjemnou světlou atmosféru s akcentem naší korporátní červené barvy. Naším záměrem bylo dodat upoutávkám výtvarný, ale zároveň lidský a uvěřitelný charakter, uvedl kreativní ředitel Novy Alan Záruba kromě něhož samotného pracoval na vizuální podobě také celý tým jeho kolegů, režisér Tomáš Medek, kameraman Richard Řeřicha a architekt Martin Krejzlík.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Server DigiZone.cz přinese zítra rozhovor s kreativním ředitelem Novy Alanem Zárubou.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).