Skutečně mne fascinuje, jak se na lupě "filtrují" aktuality. Na jedné straně jsou zde uveřejňovány akutality ryze komerčního charakteru bez jakéhololi nápadu nebo inovace, zatímco aktualita o novém produktu pro vývojáře je striktně zamítnuta s důvodem, že se jedná o reklamu.
Je tomu už více než rok, kdy jsem se skrze lupu snažil oznámit náš nový produkt pro programátory bez sebemenšího úspěchu. A to se jednalo o inovativní SW který dodnes nemá přímou konkurenci a je velmi pozitivně hodnocen všemi recenzenty i uživateli.
Díváme se na to jinak, proč by si měl zákazník hledat e-shop, když by si měl spíš e-shop hledat zákazníka. Cenoměr.cz (www.cenomer.cz) je ideální místo jak o sobě může dát začínající e-shop vědět a ještě k tomu zadarmo.
Ano, měří se dvojím metrem, děláme si reklamu v diskusi, no a co...
jestli jsem to dobre pochopil? vsechno co tam nabizi se da sehnat zadarmo na netu, takze kdyz si to koupi nejaka zacinajici mala nebo stredni firma tak bude podle me nejspis zklamana .. a kdo tomu aspon trochu rozumi tak si tohle asi nekoupi . .takze mi to trochu prijde jako kdyz agenti s teplou vodou prodavaji vyhodnejsi telco tarify nebo levnejsi elektrinu. navic bych chtel videt jak by stihli ti zamestnanci kvalitne obslouzit treba 20 firem a delat jim kvalitne seo, web, analytiku ...