Nova představila novou podobu sponzoringu

19. 7. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pozornější diváci mohli zaregistrovat inovovanou podobu sponzoringu na TV Nova, která mimo jiné uvádí počet vteřin zbývajících do začátku dalšího pořadu.

Jak serveru DigiZone potvrdil obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček, k úpravě grafiky mezi pořady došlo už v první polovině letošního května a tato úprava ovlivnila i podobu sponzorských vzkazů. Rozhodli jsme se propojit naší grafiku se sponzorskými vzkazy, abychom divákům nabídli vizuálně plynulejší přechody mezi pořady, vysvětlit záměr změny Vlček.

PSALI JSME: Obchodním ředitelem CET 21 jmenován Jan Vlček

Diváci teď mají podle Vlčka lepší představu, za jak dlouho začne jejich zvolený pořad, což by mělo podle něj dále posílit jejich loajalitu. Sponzorský vzkaz je více propojen s pořadem, což přispívá efektivitě komunikace. Vzhledem k těmto benefitům tuto změnu uvítali jak naši diváci, tak i obchodní partneři, myslí si Vlček.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).