Proč se česká MTV objevila v platformě UPC Digital až nyní? Z naší strany máme samozřejmě zájem, abychom byli dostupní co možná největšímu počtu domácností,
uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová s tím, že UPC Digital funguje na zcela jiné technické platformě a na otázku by měl spíše odpovědět přímo její provozovatel, který však z pochopitelných důvodů podrobnosti o smlouvách neprozradí, jelikož jde o obchodní tajemství.
Překvapivě ale nebyl vůbec pomocí tiskové zprávy promován vstup české MTV do nabídky satelitní platformy Digi TV. Proč? Tiskovou zprávu ohledně spuštění v síti UPC jsme vydali, neboť se jedná o zcela novou smlouvu. S ostatními operátory jsme měli smlouvy uzavřeny, včetně Digi TV,
uvedla Fričová. Je tedy překvapením, že se MTV objevila u rumunského operátora až po více než dvou měsících? Vzhledem k tomu, jak reaguje její provozovatel na potřeby českých zákazníků, ne.
Fričová serveru DigiZone.cz potvrdila, že MTV pracuje na dalších formátech, které by mohly diváka zapojit do vysílání. Reagovala tak na otázku serveru DigiZone.cz, který se ptal na to, zdali se objeví ve vysílání další kontaktní pořady jako např. od března hitparáda Wishlist. Co se týká vlastní tvorby, tu není zrovna jednoduché pro cílovou skupinu najít. Na základě trendů ve světě se dá předpokládat, že takovým formátem není jednoduchá moderovaná hitparáda nebo společenský magazín,
konstatovala mluvčí TV Nova.
Takový pořad musí mladého diváka oslovit, být něčím nový, neotřelý a na srovnatelné úrovni se zahraniční produkcí. Pořady z knihovny MTV jsou navíc pro českého a slovenského diváka ještě poměrně nové, není tedy důvod produkci vlastních pořadů uspěchat,
dodala. A co se moderátorů, kteří vyšli z loňských konkurzů, týká, ti momentálně absolvují několik školení. Hanku Zajíčkovou, kterou jsme již představili, mohou diváci aktuálně slyšet v pořadu Crispy News,
upřesnila na závěr Fričová.
K TÉMATU: Česká MTV bude konečně v nabídce UPC, vyhráno ale ještě nemá