Chtělo by to udělat nový průzkum po tom, co změnili programovou nabídku. Ten průzkum je z doby, kdy ještě nikdo nevěděl, že Digi sporty se přesunou na dodatečný placený balík.
Obzvláště s ohledem na dva body:
Jen 29 % účastníků průzkumu by ale bylo ochotno si za zvýšení počtu HD kanálů připlatit.
Což tak trochu ukazuje i to, že většina zřejmě nebude ochotna si připlatit za balík Sport.
Více než 82 % respondentů vyjádřilo svou spokojenost s nabídkou přenosů z anglické Premier League a španělské La Liga a má v úmyslu je sledovat.
Po tom všem, mají ještě úmyslu je sledovat?
Nebude to s vynuceným překlopením klientů na "Novou" digi žádná sláva. Čekací lhůta je katastrofální a cenově služba výrazně narostla. Kvůli několika málo sportovním programům zainvestuje jen velmi malá skupina dosavadních klientů.
Ale na druhou stranu práce je docela dost. Nedávno jsem měnil haraburdí od digi a většinou lidé chtěli freesat a nebo dvb-t.
Je s podivem, že firma svou obchodní politikou "odhání" své několikaleté zákazníky.
Energetiků? To je příliš silné slovo. Lama je přeprodejce energií stejně jako mobilních telefonních služeb.
Dělají do všeho, ovšem do ničeho pořádně. Uvidíme, jak se ještě vybarví s DVB-S a OTT, ovšem například jejich DIGI Internet (přeprodávané ADSL/VDSL) je hrozná a drahá šaškárna.
Já mám pocit, že chtějí v různých vertikálách nabrat zákazníky a potom se nechat akvírovat někým větším.
Průzkum? Spíš velmi trapné a amatérské PR. Ta tiskovka snad ani nestojí za reprodukci. Jedině s nějakým kritickým pohledem - poukázáním, že výsledky průzkumu dost rozporují potenciální atraktivnost překopané nabídky.
Navíc si průzkum dělali in-house. Není pod tím podepsaná žádná agentura, která by ručila svým dobrým jménem, takže si mohli teoreticky nalhat, co se jim hodilo a nikoho se vůbec na nic ptát nemuseli.
A koho ty sporty zajímají? Ve sledovanosti to v ČR vykazuje prakticky nulová čísla. Výjimkou je pouze ČT4 při MS a Olympiádě v hokeji a k tomu ojedinělé akce, když je nějaký CZ sportovec někde ve finále (což obvykle dá ČT4 také). Vytváření satelitní platformy se sportovním zaměřením moc šancí na úspěch nedává.