UVNITŘ TABULKA A GRAF Televizi Nova se po zavedení podzimního programového schématu ani minulý týden nepodařilo pokořit hranici čtyřicetiprocentního podílu na dospělém publiku. Průměrně ji po celý den sledovalo 39,30 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. Přesto si Nova oproti předchozímu týdnu polepšila, a to o 0,75 procentního bodu. V hlavním vysílacím od 19 do 23 hodin čase Nova oslovila v průměru 43,80 procenta dospělého publika.
GRAF: Podíly českých televizí na sledovanosti za 39. týden 2008 (PDF, 23kB)
V porovnání s předchozím týdnem stoupal zájem diváků také o televizi Prima. V celodenním průměru Prima oslovovala 18,35 procenta dospělého publika, což je o 0,21 procentního bodu více než minule. Během prime time ale průměrný podíl Primy na divácích starších patnácti let klesl na 17,74 procenta. Mírný nárůst sledovanosti zaznamenala také ČT 1: v celodenních číslech z 21,10 na 21,22 procenta, v hlavním vysílacím čase oslovovala v průměru 21,94 procenta dospělého publika.
Naopak programu ČT 2 sledovanost klesala. Po celý den jej v průměru sledovalo 5,62 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. To je o 1,01 procentního bodu méně než v přechodzím týdnu. Ve večerních časech dosáhla ČT 2 průměrného podílu na sledovanosti ve výši 4,42 procenta. Klesal rovněž zájem o digitální kanál ČT 4 Sport. V celodenních číslech z 1,08 na 0,83 procenta, v hlavním vysílacím čase si ale sportovní kanál polepšil na 0,88 procenta.
TABULKA: Vývoj týdenní sledovanosti českých televizí za celý rok 2008
Zpravodajský kanál ČT 24 přitáhnul minulý týden o něco více diváků. Po celý den jej sledovalo v průměru 1,53 procenta dospělého publika (o jednu setinu procentního bodu více než v předchozím týdnu), v hlavním večerním čase pak pouze 0,98 procenta. Filmový kanál Nova Cinema dosáhl celodenního průměrného podílu u dospělého publika ve výši 0,45 procenta, což je stejný výsledek jako minule. V prime time dosáhla Nova Cinema podílu 0,44 procenta.
Malé kabelové a satelitní televize, obsažené ve skupině „ostatní televize“, oslovily minulý týden v průměru 12,70 procenta dospělého publika, což je o 0,17 procentního bodu více než v předchozím týdnu. V hlavním vysílacím čase je upřednostňovalo v průměru 9,80 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili večer u televize.