Kampaň je pouze o přerozdělení peněz mezi agenturami pracujícími v tomto spektru činosti.Pro televizního diváka její význam tipuji na 10 až 20 procent.Diváci kteří na kampaň zareagují jsou uplně mimo mísu,ten kdo třeba i podprůměrně sleduje rozvoj digitalizace se již sám nebo pomocí znalejíších přátel a rodinných příslušníků přizbůsobil.Cynicky lze říci,že ten kdo se zachová až na základě této kampaně je pro subjekty v oboru televizního vysílání nezajímavý.
Jsem velmi zvědavý na poučení z té poslední kampaně na Domažlicku. Pokud by se mělo jednat jen o větší variantu té minulé kampaně, pak bych se přimloval za její zrušení. Zvonit umíráček je možné z kostelních věží, a podstatně levněji!
Žádná kampaň není nutná - naprosta většina obyvatel ví o změně vysílání z analogu na digitální. Stačí jen vypnout vysílač a každý občan bude vědět co má dělat. Jinak se jedná o nalítí peněz do kapes spřátelených firem.