Divim se ze se divite ...
Predstavte si nasledujici, mate nejaky interni system, v nem mate data (zbozi, ceny atd). Objednate si shop, s tim ze pochopitelne chcete, aby se ona data zobrazovala na onom shopu. Po nekolika mesicich prijdete prevzit hotovy eshop, a zacnou vam predvadet, jak v administraci (ie only) zadate novou kartu zbozi a vyplnite u ni ceny.
Ty paticky a prazdne kategorie bych jim uz ani tolik nevycital, to bude zcela jiste prace nejakeho seo pr maga zadavatele. Coz ale vede k tomu, ze necim takovym bych se asi moc nechlubil.
Ad personalizace - to jiste dotycneho potesi, ze kdyz si koupi lednici, bude mu shop neustale nabizet znova a znova lednice.
Ad zvyseni trzeb - v tom pripade rad objednam, ovsem s tim, ze shop bude placen az z tech zvysenych trzeb.
Opravdu se chcete chlubit timhle? http://www.snowbitch.cz/bryle/c-1290/ To vam dokazu dat 10 doporuceni, ktera tomu shopu zvednou konverzi o 100%.
Shop je totiz tak spatne udelany, ze kdyz se z velkych chyb, ktere tam delate, nejaka opravi, konverze se zvedne o daleko vice procent, nez v pripade nasazeni nejake personalizace...
Na mobilech vam zajidi vlajecka s menou nad logo, clovek pak ani nevi, kde se vlastne ocitl, jelikoz to neni citelne...
Pul eshopu jsou prazdne stranky s prazdnym filtrem bez moznosti aspon nejake napovedy ve forme sitemapy ci aspon 404 stranky, ceka me jen sucha hlaska "Kategorie neobsahuje žádná data"
To jsou veci ktere jsem si vsiml za 20 sekund stravenych na tom shopu, jaktoze si jich nevsiml nekdo od vas za mesice vyvoje noveho modulu, kdyz chcete davat ten eshop jako priklad vasi dobre odvedene prace?
A nad tou patickou, by kdejaky SEO konzultant vyslovene zaplakal, na vsech strankach stejny nesmysl plny radoby hodnotnych odkazu:
"Snowbitch je skate shop, kde najdete skate boty, oblečení a vybavení na skate - skateshop. Snowboardy a vybavení pro vás pravidelně připravujeme v oddělení snowboard shop. Vyberte si třeba boty DVS nebo Quiksilver, dámské oblečení Roxy - parádní plavky Roxy, Vans, letní oblečení Santa Cruz, nebo boty Fallen či DVS, nebo boty Supra, Nike boty, dále boty Adidas a boty Puma - jako jsou třeba balerínky Puma, kvalitní snowboardy: snowboard Capita"
Kdyz jste schopni jejich klientum napovedet, co by si mohli koupit, neni lepsi, abyste zacali tim, ze vy napovitei svym klientum, co by meli a nemeli na svych shopech delat, aby je meli udelane spravne?