No jak to říct. Asi tedy po vstupu Allegra makají na tomto, protože před vstupem slibovali všem přechod na FC 2.0, který se dosud nekonal ze starší verze (na druhou stranu, jak to tak pozoruju, možná to není na škodu zejména s tou administrací, možná vypadá zastarale, ale je vcelku přehledná a dobrá). Také se po změně majitele zdelšila reakční doba technické podpory a zrušili se konzultační dny pro majitele eshopů případně nové zájemce, což je škoda, účastnil jsem se jednoho zřejmě z posledních a bylo to velmi přínosné. Měly se také vylepšit možnosti importu dat a to už myslím taky je ve stavu "nedotaženo"....
Na druhou stranu vylepšili košík i na verzi 1.0 a to se počítá. Uvidíme co ty nové možnosti, doufám že budou pouze volitelné a nenacpou to povinně, jak je v Allegro projektech zvykem.
Po zcela osobnich zkusenostech s touto firmou mohu jen doporucit vzit nohy na ramena (doslovne i obrazne), jakmile se nekde objevi. Kuprikladu jejich predstava funkcniho eshopu komunikujiciho s firemnim informacnim systemem vypadala "no a tady si muzete vytvorit kartu zbozi, a dat tomu ceny". To podotykam v okamzik, kdy mel byt eshop predan k uzivani.
Zprovozneni jedine akce pres SOAP pak je na minimalne mesic. To nez pochopi, ze ten zaslany priklad maji pismenko po pismenku opsat. A (bohuzel) neprehanim v tomto pripade ani trochu. Pokud je treba nasledne vyplnit dalsi pole, dost pravdepodobne to bude znamenat nekolik tydnu, a prakticky jiste minimalne castecnou, alespon nekolikadenni nefunkcnost shopu.
Zkratka umite Hindi? Ne? Nevadi, domluvite se rozhodne lepe a rychleji, nez s Netdirectem.