Hlavní navigace

Největším zadavatelem únorové bannerové reklamy byla společnost LMC

16. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V únoru 2016 byl využit reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což oproti lednovým 423 milionům znamená nárůst o pět procent.

Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Vrchol žebříčku zadavatelů patřil společnosti LMC, což je provozovatel portálů Jobs.cz a Práce.cz. Ta v únoru využila on-line prostor v hodnotě 20,1 milionu korun. Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 mil. Kč a na třetím místě skončila společnost Porsche Česká republika, která vystavila reklamu v hodnotě 14,4 mil. Kč.

K TÉMATU: Lednová bannerová reklama zaznamenala osmiprocentní meziroční nárůst

Reklama a HbbTV: zadavatelům schází legislativa, vysílatelé věří v samoregulaci

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru 2016 vystavena on-line inzerce v celkové ceníkové hodnotě 414 milionů korun.

TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. Zdroj AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 1/2016 - 2/2016.
Autor: SPIR/Nielsen Admosphere

TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).