Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
Vrchol žebříčku zadavatelů patřil společnosti LMC, což je provozovatel portálů Jobs.cz a Práce.cz. Ta v únoru využila on-line prostor v hodnotě 20,1 milionu korun. Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 mil. Kč a na třetím místě skončila společnost Porsche Česká republika, která vystavila reklamu v hodnotě 14,4 mil. Kč.
K TÉMATU: Lednová bannerová reklama zaznamenala osmiprocentní meziroční nárůst
Reklama a HbbTV: zadavatelům schází legislativa, vysílatelé věří v samoregulaci
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru 2016 vystavena on-line inzerce v celkové ceníkové hodnotě 414 milionů korun.