V polovině března vydala plnoformátová digitální televize Barrandov tiskovou zprávu, z níž vyplynulo, že je nejsledovanějším „ostatním“ kanálem v peoplemetrech a v rubrice 15+ se tak umístila po ČT 24, ČT 4 a Nově Cinemě na čtvrtém místě. Nyní výsledky ještě upřesnila s tím, že v období od 1. do 28. února bylo průměrné denní share 1.17 %. Je nutné zdůraznit, že Barrandov se odvolává na průzkum společnosti Mediaresearch, který má k dispozici.
K TÉMATU: TV Barrandov v únoru nejsledovanější „ostatní“ televizí v peoplemetrech
Plnoformátový kanál zatím není zařazen do peoplemetrového měření jako samostatný subjekt, je tedy součástí rubriky Ostatní, ale minulý měsíc již podle tiskové zprávy požádal o členství v Asociaci televizních organizací (ATO). Podle průzkumu společnosti Mediaresearch by mělo televizi Barrandov sledovat denně v průměru 443 tisíc diváků. Nejsledovanějším pořadem se přitom v únoru stala česká komedie Blázni, vodníci a podvodníci, která měla zaujmout v rámci českého filmového pátku 2.14 % lidí u televizní obrazovky.
ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov oslovila v druhé třetině ledna 0,9 procenta televizního publika
Úspěšná byla v únoru také Politická střelnice Zuzany Bubílkové, jejíž nejsledovanější díl dosáhl 20. února na rating 1,3%. Barrandov je také spokojen se sledovaností nedělních pořadů. Sledovaný je cyklus Pravdivé příběhy, který vyšplhal na rating až 1,77% a série dokumentů o vášni a mezilidských vztazích České milování, z nichž nejsledovanější byl díl O lásce pouliční a dosáhl na rating 1,2%,
konstatoval místopředseda představenstva a ředitel marketingu a PR Janis Sidovský.