Troškova pohádka snížila sledovanost První republiky
Repríza pohádky Nejkrásnější hádanka se včera televizi Nova vyplatila. V prime time ji viděl téměř přesně jeden milion diváků při podílu 26,62 %. Zajímavější je však výsledek v klíčové skupině televize, tedy publiku ve věku od 15 do 54 let. Tady získala pohádka Zdeňka Trošky podíl na publiku (share) 31,56 % a porazila tak dokonce i seriál První republika vysílaný na Jedničce, který zde měl share 26,51 %. Celkem se na něj podíval 1,250 milionu diváků (share 31,79 %) a oproti předchozímu dílu klesl o necelých 100 tisíc diváků. Nejsledovanějším pořadem byly v pátek Televizní noviny, uspěla i Ulice a Sportovní noviny.
ČTVRTEČNÍ DATA: Jednička s Primou po celý čtvrtek naprosto vyrovnané
Tradičně vysokou sledovanost měla včera také talk show Všechnopárty, kterou si nenechal ujít 1,104 milionu diváků (share 31,01 %). 13. komnatu, jež se vysílala mezi První republikou a Všechnopárty, vidělo 862 tisíc diváků (share 22,49 %). Jednička byla po Nově druhou nejsledovanější stanicí dne. Hodnota celodenního share byla 18,55 %, v prime time se však dostala až k 24 % a odstup na třetí Primu tak činil téměř 10 %. Komerční dvojka si musela vystačit v pátek s podílem 14,52 %. Nejvíce diváků tu sledovalo Show Jana Krause, kam přišli mimo jiné Miroslav Donutil a Sabina Slonková – 773 tisíc lidí (share 28,73 %).
Četník s o něco nižší sledovaností než před týdnem
Televize Barrandov nasadila na pátek další díl ze série komedií o francouzských četnících, tentokrát konkrétně Četník se žení. K obrazovkám přilákala o něco méně publika, než tomu bylo před týdnem. Tento díl si nenechalo ujít 171 tisíc diváků (share 4,48 %). Viditelný pokles byl zejména v podílu u mladšího publika, kde stanice oproti předchozímu týdnu přišla přibližně o 2 %. Stanice získala v celodenním share necelá 4 %. Film Helimadoe vidělo na Dvojce 144 tisíc diváků (share 4,02 %). Události si pustilo na ČT 24 necelých 120 tisíc diváků (share 3,69 %) a finále Tipsport extraligy na ČT Sport 143 tisíc diváků (share 4,39 %).
MINULÝ TÝDEN: Páteční večer pro První republiku a Všechnopárty, oba pořady měly podíl přes 30 %
A jak na tom byly tematické kanály mediální skupiny Prima? Vyšší sledovanosti dosáhla tradičně Prima Cool, která diváky přilákala k obrazovce především Námořní vyšetřovací službou, konkrétně dílem vysílaným od 20:20. Bylo jich 153 tisíc (share 3,87 %; 4,32 % v 15–54). Primu love reprezentoval nad hranicí sto tisíc diváků jediný pořad, a to Chůva k pohledání – 122 tisíc diváků (share 3,4 %). Tato skutečnost platila i pro Novu Cinema. Ta se pohybovala v celodenním podílu nad třemi procenty pouze u mladšího publika. Americkou komedii Hlídat Tess si nenechalo ujít 119 tisíc diváků (share 3,07 %; 3,47 % v 15–54).