Gary Illyes z Google Webmaster Trends odhalil to, co nakonec poměrně dost dobře známe, nebo alespoň tušíme. Nejhledanějším slovem na Googlu je „Google“.
Stejně tak upozornil na další známou věc: vyhledávání v Googlu lidé používají pro nalezení toho, jak se dostat (a také jak se přihlásit) na další weby. A pochopitelně, zejména Facebook.
Tuhle maličkost nakonec známe z let minulých i z žebříčků vyhledávání na českém Seznamu. Jak Facebook, tak Google tam figurují na čelních místech. A lidé, kteří do vyhledávání na Seznamu píší „Facebook přihlášení“ (místo prostého vstoupení na Facebook.com), jsou také široce rozšíření.
Pokud snad máte pochybnosti, podívejte se třeba na žebříčky roku 2013, kde najdete Facebook na prvním místě a Google na třetím. A „Facebook přihlášení“ se v jednotlivých měsících udržuje stabilně na třetím místě. V roce 2014 tomu nakonec nebylo příliš jinak.
Skutečnost, že lidé ve vyhledávačích často hledají cesty, jak se přihlásit či založit účty na sociálních sítích, využívají i tvůrci malwaru a dalších škodlivých aktivit. O popularitě kombinace „přihlášení“ a „Facebook“ nakonec svědčí i našeptávače.