ČT 1, Nova a Prima vzácně vyrovnané
Těsnou výhrou zábavné soutěže Nejchytřejší Čech nad českým filmem Perfect Days skončilo klání o nejsledovanější sobotní televizní pořad po 20 hodině. Oba pořady dělilo v širší cílové skupině dospělého publika nad 15 let jen 17 tisíc diváků. Nejchytřejší Čech přilákal od osmé večer k Jedničce 697 tisíc dospělých a 19,65 procenta publika, Perfect Days od 20:20 k hlavnímu kanálu Novy 680 tisíc dospělých a 19,20 procenta publika. Oběma rivalům se blížil i hlavní kanál Primy, který od čtvrt na devět nasadil film Pretty Woman, který přilákal 652 tisíc dospělých a 19,15 procenta publika.
PÁTEČNÍ DATA: ČT Sport v pátek večer nejsledovanější, hokej se Slovenskem viděl téměř milion diváků
Kartami zamíchala i ČT Sport, jenž od osmé večer nabídla přenos utkání MS v hokeji mezi Kanadou a Slovenskem. Ujít si ho nenechalo 425 tisíc dospělých diváků a 12,03 procenta publika. Pořadí čtyř nejsledovanějších pořadů po 20 hodině se ale výrazně změnilo v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54. V této kategorii, na niž programově i obchodně cílí skupina Nova, vyhrál film Perfect Days s podílem 23,65 procenta. Následovala Pretty Woman s 16,05 procenty, hokejové utkání Kanada – Slovensko s 15,68 procenty a až na čtvrté pozici skončil Nejchytřejší Čech, který v této cílové skupině zaujal jen 12,67 procenta publika.
ČT Sport večer díky hokeji u mladých nad ČT 1
Hokej zvedal podíly ČT Sport i během sobotního odpoledne. Zápas Kazachstán – Německo sledovalo od 11:40 průměrně 178 tisíc dospělých diváků a 13,46 procenta (17,63 procenta ve věku 15 až 54 let), následné Studio hokej od čtvrt na tři odpoledne pak 201 tisíc dospělých s podílem 16,74 procenta (20,16 procenta v kategorii 15 až 54 let). Studio hokej po večerním zápase Kanady sr Slovenskem vidělo od desáté večer 272 tisíc dospělých diváků a 8,01 procenta publika (10,02 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT Sport se tak stala za celou sobotu čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi a v prime time u publika od 15 do 54 let podílem 12,09 procenta dokonce trojkou trhu (před ČT 1 s podílem 11,71 procenta).
MINULÁ SOBOTA: Nejchytřejší Čech se zvedl, porazil Román pro ženy na Nově. Ale jen díky seniorům
Z menších televizí se v sobotu večer dařilo ČT 2 s filmem Bitva o Británii, který si od 21:35 nenechalo ujít 233 tisíc dospělých diváků a 8,42 procenta publika (7,22 procenta ve věku 15 až 54 let). Seriál Sherlock III, který mu předcházel od osmé večer, zaujal 144 tisíc dospělých diváků a 4,10 procenta publika (5,57 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema bodovala filmem Chyť mě, když to dokážeš. Od osmé večer jej vidělo 207 tisíc dospělých a 6,01 procenta publika (9,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Následný Případ 39 zhlédlo od 22:45 průměrně 138 tisíc dospělých a 8,79 procenta publika (12,18 procenta ve věku 15 až 54 let).
Start nového zábavného pořadu Všechno nebo nic na TV Barrandov si od 20:10 nenechalo ujít 185 tisíc dospělých diváků a 5,24 procenta publika (ale jen 1,43 procenta ve věku 15 až 54 let). Repríza talk show Sejdeme se na Cibulce přilákala od desáté večer 173 tisíc dospělých diváků a 5,84 procenta publika. Barrandovu se v sobotu tradičně dařilo i s dalšími formáty, za celý den oslovil 5,95 procenta publika a porazil tak všechny menší a tematické kanály vyjma „hokejové“ ČT Sport.