U mladšího publika se na ČT 1 dotahovala i Prima
Sto tisíc diváků přibylo od minulé soboty soutěži Nejchytřejší Čech na ČT 1. Určitou roli v tom jistě sehrálo počasí, které bylo oproti pátku velmi nepříznivé a udrželo diváky u televizních obrazovek. Nejchytřejšího Čecha tak osmé večer na Jedničce vidělo v průměru 828 tisíc dospělých diváků a 21,01 procenta publika, což bohatě stačilo na vítězství v prime time mezi nezpravodajskými pořady. Oproti minulé sobotě si Nejchytřejší Čech polepšil o 99 tisíc diváků, v podílu na publiku ale jen o necelý půlprocentní bod. Hlavní kanál Novy se musel ve stejnou dobu u české komedie Román pro ženy spokojit se 712 tisíci dospělými diváky a 18,41 procenty publika.
PÁTEČNÍ DATA: ČT 1 v pátek večer nad Novou, ale jen u publika staršího 15 let. Vítězem První republika
Hlavní kanál Primy zůstal s filmem Jak porodit a nezbláznit se hluboko za Jedničkou i Novou, od čtvrt na devět jím oslovil 417 tisíc dospělých diváků a 11,04 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale šlapal na paty Nejchytřejšímu Čechovi, když dosáhl podílu 14,32 procenta (Nejchytřejší Čech 14,51 procenta). Nejsledovanějším pořadem večera v této kategorii byl Román pro ženy, který na Nově sledovalo 23,50 procenta publika. Hlavnímu kanálu Novy se podařilo jak v širší cílové skupině D15+, tak u mladšího publika od 15 do 54 let, uhájit pozici lídra jak za celý den, tak v hlavním vysílacím čase.
Barrandov atakoval podíl 6%, stejně jako ČT Sport
Z menších tematických kanálů v sobotu bodovala ČT Sport. Přenos zápasu Švédských hokejových her mezi Ruskem a Českem sledovalo od půl čtvrté odpoledne na ČT Sport v průměru 342 tisíc dospělých diváků a 14,58 procenta publika (18,88 procenta ve věku 15 až 54 let). Přerušované utkání domácí fotbalové Gabrinus ligy mezi Teplicemi a Spartou pak vidělo na stejném kanálu od tři čtvrtě na osm 251 tisíc dospělých diváků a 6,65 procenta publika (6,80 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT Sport tak za celý den dosáhla nadprůměrného podílu 5,87 procenta u publika staršího 15 let a 6,86 procenta v kategorii 15 až 54 let.
MINULÁ SOBOTA: Nejchytřejší Čech opět klesl, ztratil už čtvrtinu diváků. Vítězem soboty film Hranaři na Nově
Výš se však dostala Nova Cinema, která bodovala především českými filmy. Reprízu Habermanova mlýna z hlavního kanálu Novy, kde tento film běžel v pátek večer, sledovalo od 14:20 v průměru 232 tisíc dospělých diváků a 11,14 procenta publika (13,87 procenta ve věku 15 až 54 let), kultovní Všechny dobré rodáky od šesté večer pak 214 tisíc dospělých a 6,76 procenta publika (8,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den Nova Cinema dosáhla podílu 6,25 procenta u dospělého publika nad 15 let a 7,85 procenta ve „své“ kategorii diváků od 15 do 54 let. V prime time se ale u mladých dařilo lépe Primě Cool, která dosáhla průměrného podílu 7,10 procenta.
Prima Cool bodovala zejména Simpsonovými. Epizodu nasazenou od sedmé večer sledovalo v průměru 207 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika (11,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně dobrou sobotu měla i TV Barrandov. Nový pořad Vše nejlepší si od 20:10 nenechalo ujít 241 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika, Exkluziv Kateřiny Brožové od půl desáté 254 tisíc dospělých s podílem 6,83 procenta a reprízu pondělní talk show Sejdeme se na Cibulce od čtvrt na jedenáct rovněž 254 tisíc dospělých diváků s podílem 9,14 procenta. Za celý den Barrandov oslovil v průměru 5,88 procenta dospělého publika nad 15 let a prime time 5,65 procenta.