Názor k článku Nebuď netykavka od Mr.Ferda - NO tak ono je to vše velmi často...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2011 22:59

    Mr.Ferda (neregistrovaný)

    NO tak ono je to vše velmi často jednoduše řešitelné. Třeba v obchode:
    "Dobrý den, jak mohu pomoci?"
    "A v čem že je problém?"
    Kde najdu funkci xxxx se dá řešít buď Bežte do menu/běž do menu nebo také Menu>Nastavení>xxxx
    V obchodě jako zákazník také končím diskusi univerzálním "Děkuji a přeji hezký den" věta IMHO formulována jako univerzál bez jednoznačného Ty/Vy. Také se můžete zeptat na výrobek větou "Mate/Máš tu výrobek xy?" nebo univerzálně "Mohu poprosit o informace k výrobku xy?" . A tak jde pokračovat do nekonečna.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).