Bóžinku. Pokud by středoevropské televize musely zaplatit hvězdy z Hollyvoodu, tak by chyběly peníze na výpravu a to by vadilo všeobecně více. Také pochybuji, že by "malé" kontinentální problémy zahráli lépe američtí herci.
První sérii jsem také sledoval pečlivěji. U této druhé už mi začalo chybět, že jsem se učil dějepis před 60 roky a určité historické souvislosti mi nyní unikaly. A, sledovat TV s očima na Wikipedii také není nejpříhodnější.
Mě se seriál nelíbil. První série ještě ušla, ale druhá nic moc. Připomínal mi telenovelu. Navíc mi v seriálu chybělo mezinárodní obsazení. Opravdová jména Hollywoodu, jak to běžně dělají v jiných zemích. 150 milionů se zdá moc, ale jsou seriály, které mají rozpočet i 800 milionů korun. 150 milionů je v západní Evropě běžná cena jakéhokoliv průměrného seriálu.
Výroba se musí zaplatit. ZAPLATIT. V případě GoT to jistí prodej do celého světa, v případě Jména růže klasická předloha a rozpočet RAI, v případě Marie Teresie, která je známá hlavně v ČR a světu je ukradená, příběh nenapsal světoznámý Eco a šlo to z rozpočtu rakousko-uherských veřejnoprávních TV, z nichž 3 mají rozpočty jako Neapolská TV o vaření by těch 800 miliónů bylo setsakra riskantní podnik. Ale kdo nechce pochopit ...
Ano, rozpocet maji opravdu "skoro stejný" jen ... zatímco ČT má nějakých 5,5 mld korun RAI ma 2,5 mld eur...
Nicmene je skoda, ze v ridicich funkcich ruznych firem a instituci nesedi lide jako vy. Pak bychom mohli videt ulici s Leonardem, Bredem, Slajem apod. protoze by to zaridili...
Já jsem nemyslela koprodukce od Umberta Eca. RAI šla třeba do koprodukce s HBO nebo Netflixem. Dají se natočit různé seriály s mezinárodní koprodukcí. Ostatně dřívější ČST s RAI už natáčela, třeba seriál Teta. Když se spojí síly, může to být zajímavé hlavně pro diváky.
7. 1. 2020, 11:31 editováno autorem komentáře