Hlavní navigace

National Geographic má od dubna nový grafický kabát z Argentiny. Podívejte se

5. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO Dokumentární kanál National Geographic Channel začal používat nový grafický vizuál, který vytvořila argentinská společnost Lumbre.

Dokumentární kanál National Geographic Channel začal používat nový grafický vizuál, do něhož se „oblékla“ i verze stanice působící na našem trhu. Přizpůsoben už je pro širokoúhlé vysílání, nicméně v České republice a na Slovensku je tento program šířen stále v zastaralém formátu 4:3, to znamená, že nové grafika je bohužel deformována. Podle neoficiálních informací má být ale formát 16:9 nasazen letos také u české verze.

ČTĚTE TAKÉ: National Geographic dokončil lokalizaci HD kanálů do češtiny

WT100

Novou grafickou identitu National Geographic Channel pro rok 2012 vytvořilo designové a animační studio Lumbre sidlící v Buenos Aires, Argentině. Společnost má v oblasti grafiky velice dobré jméno. Vytváří zakázky pro přední televizní vysílatele a další subjekty po celém světě. Novým mottem stanice je nyní spojení: „This Is Who We Are“, což by bylo možné tlumočit do volného překladu jako „Toto jsme my“. Nová identita nyní nabádá diváky, aby spolu s National Geographic prozkoumávali neznámé a podnikali vášnivé objevy.

Video vytvořil pro server DigiZone.cz jeho čtenář Lukáš „Jack“ Jaro.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).