Hlavní navigace

Názor k článku Naskenovat, dát do tašky a odejít. Kaufland v Česku rozjel nákupy v obchodech přes aplikaci od Ondřej Caletka - U TESCO a Globusu existuje jen jeden generický...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2020 21:49

    Ondřej Caletka

    U TESCO a Globusu existuje jen jeden generický ukončovací kód, který je stejný pro všechny pokladny prodejny. Zřejmě jim přišlo toto řešení lepší než tlačítko Ukončit nákup, aby bylo jisté, že člověk nákup ukončuje na správném místě obchodu. Tlačítko Ukončit nákup mimochodem používá nizozemský Albert Heijn, tam ale zase UX strašně kazí nutnost připojit se k lokální Wi-Fi a otevřít captive portál.

    Globus používá k párování nákupu k pokladně zákaznickou kartu, TESCO čárový kód zobrazený na skeneru/mobilu, protože umožňuje nákup i bez věrnostní karty. Nemyslím si, že je to velký problém, s trochou cviku to jde velmi rychle.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).