UkažJakBydlíš je dobrý nápad, ale asi nikdy nepochopím, proč ho autor jako nerealizovaný projekt zveřejnil v nějaké soutěži. To byl hodně špatný nápad. Než se autor naděje, vznikne takových projektů několik a jemu prostě ujede vlak a na trhu se už neuchytí.
Nelze než souhlasit. To je obecná představa, že pokud mám nějaký nápad, měl bych to co nejvíce tutlat, aby mi to náhodou někdo navyfoukl..Naopak! Pokud jsem rozhodnutý projekt realizovat, měl bych mu udělat publicitu a přitáhnout k němu pozornost ještě před vlastním spuštěním. Jen bych ale na zmiňované stránky projektu dal alespoň základní informace..
To že se neuchytí vůbec nemusí mít nic společného s tím že to zveřejnil. Po pravdě řečeno - k našemu eshopu kde se mimo jiné prodává i bytový textil a doplňky přesně tohle plánujeme už asi rok. Ale není stále čas se tomu věnovat...
neprijde mi to jako super napad. Je to neco co tu davno jiz prece. Jen prevadi objevene do webu. Vsechny casopisy zabivajici se bydlenim dohle publikuji dnes a denne. Je otazka casu nez to prevedou na web. (jestli to jiz nemaji)
Takze bych zase tu vasi bublinu splaskl :)
internetové kadibudky tu také již byly
PS: ten třetí projekt zkopirovat design webu z office 2007 :)
Takove nazory se obcas objevuji, ale prehlizi jeden zasadni fakt: k cemu autorovi napadu takovy projekt je, kdyz mu k jeho realizaci chybi bud financni prostredky, nebo zkusenosti, pripadne si nevi rady s jeho zviditelnenim. To je hlavni smysl, proc se lide se svymi napady do takove souteze prihlasi. Nejde jen o nejaky zebricek zajimavych napadu, ale o networkingovou akci umoznujici autorum zajimavych projektu, casto popsanych pouze na papiru v supliku, je s pomoci rad zkusenych podnikatelu a podpory investoru zrealizovat a s vyuzitim souteze zviditelnit.
Přesně tak! Navíc, autor může dostal nabídku od dalších firem nebo investorů realizovat třeba i něco jiného. Minimálně má na kontě úspěch v soutěži, což otvírá i další dveře k úspěchu.