Do TOP 10 za všechny kanály se tak FTV Prima nedostala a vidíme v něm pouze dva pořady ČT 1 a dva televize Nova. Zbytek tvoří zpravodajství. Jedničkou byla včera Kriminálka Anděl, která se ale v kategorii 15+ nedostala nad milion diváků a skončila s 936 tisíci. Druhá Sanitka byla se 679 tisíci diváky daleko za ní. Nejlepší Bakaláře už sledovalo méně než 600 tisíc diváků, naopak slušný počet zhlédl krimi Zlaté rybky od 21:31 – 535 tisíc.
PONDĚLNÍ DATA: Při absenci Ulice má „Ohnivák“ snadnou pozici. A jde nad milion
Vítězství v celkové sledovanosti patří podle očekávání televizi Nova, která nejvyšší podíl vykázala v hlavním vysílacím čase (prime time) ve skupině 15+, a to 27,71 %. Ve všech skupinách i obou časech se pak dostala nad 20 %. Dvojkou byla ČT 1 (15+ v prime time 19,31 %) s poměrně značným náskokem před Primou. Ta v prime time vykázala 10,49 %. Solidně se vedlo TV Barrandov, která měla v 15+ přes den celkový podíl na sledovanosti 5,64 %, v prime time se pak dostala na 4 %. Za povšimnutí stojí v celkové sledovanosti ještě ČT 2, která v prime time skončila na hranici 4 %, přes den ji ve skupině 15+ překročila.
Jedničkou v TOP 5 pořadů na plnoformátové TV Barrandov byl včera Nejvyšší soud, který vidělo 157 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 4,75 %. Solidně si ale vedl i seriál Pomsta nebo láska, který sledovalo 152 tisíc diváků starších 15 let. Z dalších stanic Skupiny Nova se příliš nedařilo Nově Cinema, když jedničku v TOP 5 za kanál, pořad Stydlivý polda, vidělo 110 tisíc diváků.
MINULÝ TÝDEN: Televizní noviny porazily fotbal, Nova bodovala i s Ulicí a Kriminálkou Anděl
Na ČT 2 se dva díly pořadu Dějiny světa v kategorii 15+ dostávají na 214, resp. 174 tisíc diváků a pětiapůlprocentní podíl na publiku. Doznívající brexit vytáhl včerejší zpravodajství na ČT 24 nad 100 tisíc diváků u všech pořadů v TOP 5 za kanál, přičemž podíl na publiku byl vždy vyšší než 5 %. Výborně se také vedlo Primě Cool, na níž se jak ve skupině 15+, tak v 15–54 všechny pořady v TOP 5 za kanál dostávají nad 100 tisíc diváků. U mladšího publika pak podíl vystoupal dokonce nad 8, resp. 9 %.