Na YouTube míří další profesionální obsah, tentokrát jeho dodavatelem bude Sony, které se s Googlem dohodlo na spolupráci, v jejímž rámci zatím jen pro severoamerické uživatele populárního videoportálu poskytne celovečerní filmy a televizní pořady ze své produkce. Google tak pokračuje v atakování pozic konkurenčního projektu Hulu.com, který staví právě na filmových a seriálových hitech. Sony pro YouTube v první fázi poskytne podle mluvčí firmy asi patnáct převážně starších filmů. Mluví se o Charlieho andílcích nebo Modré laguně, případně o takřka legendárním sitcomu Ženatý se závazky.
Je však otázkou, jestli takto omezená nabídka má proti pestrému portfóliu Hulu.com šanci, o nelegálních zdrojích ani nemluvě. Google chce každopádně dlouhodobě k amatérským sdíleným videím na YouTube přidávat i profesionální tvorbu. Naposledy se dohodl na spolupráci se studiem Disney a také s Universal Music Group. První zmíněný mediální kolos poskytne spíše druhořadý obsah v podobě krátká sportovních highlightů, Universal Music Group pak zpřístupní hudební videoklipy. (Reuters)