Na Slovensku vzniká Asociace internetových médií

18. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

S cílem zvýšit transparentnost a profesionalitu internetového trhu přichází na Slovensko Asociace internetových médií (AIM). U zrodu stojí Zoznam, Azet, SME on-line, Atlas, Centrum, Markíza.sk, Pravda.sk, Profesia a eTrend. V prvním roce bude hlavním mottem propagace Internetu jako efektivního inzertního média, které v porovnání s tradičními médii nabízí mnohem širší možnosti cílení reklamních kampaní. (HNonline.sk)

S cílem zvýšit transparentnost a profesionalitu internetového trhu přichází na Slovensko Asociace internetových médií (AIM). U zrodu stojí Zoznam, Azet, SME on-line, Atlas, Centrum, Markíza.sk, Pravda.sk, Profesia a eTrend. V prvním roce bude hlavním mottem propagace Internetu jako efektivního inzertního média, které v porovnání s tradičními médii nabízí mnohem širší možnosti cílení reklamních kampaní. (HNonline.sk)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).