Slovenští zákazníci satelitní platformy Digi TV si stěžují, že vyřízení jejich objednávky trvá několik měsíců, v extrémních případech i půl roku. Firma Digi Slovakia, která službu poskytuje, podle deníku Sme tvrdí, že důvodem je velký zájem diváků, takže na její kapacity nestačí na vyřizování objednávek. Momentálně je to to nejlevnější na slovenském trhu,
řekl listu supervisor call centra Digi Slovakia Tomáš Stoman.
Už při přeregistraci klienta informujeme, že společnost není schopná garantovat lhůtu instalace. Orientační osmitýdenní lhůta se může prodloužit kvůli nízkému počtu přístrojů, nebo také subdodavatelů v jednotlivých regionech,
hájí Stoman provozovatele Digi TV. Zákazníci však nemají podle Sme nárok na odškodné, protože telefonickou objednávkou neuzavřeli žádnou smlouvu.
Podobný problém řeší řada zákazníků Digi TV také v České republice. Podle příspěvků v různých diskusních fórech se vyplatí nečekat na instalaci služby přímo od provozovatele Digi TV nebo jeho smluvních partnerů, ale zajistit si ji u konkrétní firmy v daném regionu.