Slovenská komerční televize Markíza, sesterská stanice české Novy, má se svým zpravodajským portálem velké plány. Je otázkou zdali vznikne podobný projekt jako tn.cz, web Markízadnes.sk by se však měl profilovat rozhodně jinak, než jak tomu je u služebně staršího televizního portálu Markíza.sk. O plánovaných změnách informuje Mediálne.sk. Prvním krokem osamostatnění webu má být skutečnost, že televize si už svůj portál nechává generovat v samostatné návštěvnosti. Portál sice nedosáhl nějakých závratných čísel, ale přesto vygeneroval měsíční návštěvnost téměř 280 tisíc reálných uživatelů.
Markízadnes.sk se dokonce dostala nad server Aktuálne.sk s 264 tisící uživateli a přiblížila se Času.sk s 299 reálnými návštěvníky. Mediálne.sk však zároveň konstatuje, že není na místě přílišný optimismus, protože se dá počítat s tím, že většina návštěvníků, kteří na zpravodajskou sekci zavítají, jsou uživatelé, jež přišli ze stránek Markíza.sk s téměř půlmilionovou čtenářskou obcí. Šéf centra interaktivity v Markíze Roman Neuschl serveru Mediálne.sk řekl, že nová značka předznamenává větší plány s internetovým zpravodajstvím.