Na 90 % času na mobilu trávíme v aplikacích. Tedy alespoň podle Flurry a v USA za Q2 2015. Je to mimochodem o čtyři procenta více než v druhém čtvrtletí 2014 a ukazuje to na stále stejný problém. Mobilní internet je minoritní záležitostí, byť ve skutečnosti drtivou většinu těchto aplikaci pohání.
Z času tráveného v aplikacích plných 19 % přestavuje čas trávený na Facebooku. O pouhá dvě procenta méně připadají na zábavu (17 %). Následuje hraní her (15 %), posílání zpráv v sociálních kanálech (12 %). YouTube na mobilních zařízeních mimochodem nijak nevyniká, z hlediska času jde pouze o 3% podíl, stejně jako zpravodajství, které má o jedno procento méně. Pokud do zábavy započítáme i YouTube, tak jde celkem o 44 minut denně a nárůst z 8 % v loňském roce na dnešních celkových 20 %. A nutno dodat, že 44 minut denně musí v jiných zdrojích zábavy zákonitě chybět.
Mobilní internet v prohlížečích ukusuje z času tráveného s mobilem pouze deset procent, 6 % připadá na Safari, 4 % na Chrome. Mezi stoupající kategorie od Q2 2014 a Q2 2015 patří i posílání zpráv v sociálních kanálech (patří tam i Facebook Messenger) s růstem ze 45 na 65 %. Pokleslo hraní her, a to z 52 % na 33 %.
Flurry u propadu her zmiňuje, že je to hlavně ovlivněno nedostatkem nových zásadních her, ale také tím, že se lidé od hraní her přesouvají k tomu, že sledují, jak hry hrají jiní. Roli prý ale hraje i to, že dřívější neplacené hraní, které k postupu vyžadovalo velké množství času, se dnes mění v to, že si hráči postup ve hrách prostě kupují.