Na letošním Czech Internet Fóru? O médiích, internetu a lidech

3. 11. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

CIF2011
CIF2011
Závěr roku patří Czech Internet Fóru, konferenci shrnující, co se na českém internetu stalo a co se ještě stane. Přijďte si pro inspiraci, názory, kontakty a zkušenosti…

Říká se, že média mají sebe sama ráda, a tak o sobě i ráda informují. V poslední době se toho o “krizi médií” napsalo hodně, už z toho se dá usoudit, že na určitém rozcestí se média skutečně nacházejí. 

Právě hledání další cesty, zapíchnutí oné pomyslné směrové tabulky, bude jednou z velkých částí programu letošního Czech Internet Fora (CIFu). A hovořit budou lidé, kteří k tomu mají co říci. 

Má smysl digitální distribuce obsahu do mobilních zařízení? Jsou ti, kteří si v metru či autobuse na kolena “rozklepnou” iPad nebo Kindle, jen podivíni, nebo čerstvý závan budoucnosti, na nějž musí být vydavatelé připraveni? Zaplatí se takový obsah z peněz, které se vyberou na předplatném, a je to záchranná brzda proti tezi, že “obsah je přece všude a zdarma”? Začneme platit za pohodlí dopravy obsahu až na naše zařízení a zároveň za zkušené oko a pero editora? 

O tom všem lze přemýšlet na pozadí argumentů a zkušeností, které představí přední osobnosti českých online i offline médií, jako Jakub Unger (Aktuálně.cz), Petr Bednář (Mladá Fronta), Milan Fridrich (ČT) nebo Lucie Tvarůžková (iHned).

Jenže co by byl Internet, ba i média, bez peněz. O ty jde až v první řadě, říkával náš nynější prezident, když byl ještě sympaťák a nebyl prezident. Jak se změnilo inzertní prostředí v českém online světě po krizi, nebo snad mezi dvěma krizemi? Vyčerpané firmy, poptávka po kreativě, která přinese i doplňkové PR efekty, videoreklama a další lákadla online světa, často vějičky na důvěřivce, kteří nechtějí zůstat stranou a zoufale hledají, co nového a inovativního pro svou firmu nasadit, to je těžiště odpoledne, opět za zasvěcení těch, kteří mají v rukou čísla, data, zkušenosti; a nakonec i peníze.

Jsou lidé, kteří jsou takových témat již plni. Otravují je v práci každý den a touží od nich vypnout. Inspirovat se něčím novým, názory z jiného světa. Druhý proud CIFu přinese takové osvěžení. Prostředí nových podnikatelů, kteří na internet nepřináší fialová saka a nabušené motory svých bavoráků, ale nové nápady, které dnes považujeme za stejně nesmyslné, jako kdysi pošetilosti typu Google nebo Facebook.

A o tom všem letošní CIF bude. Inspirovat a nechat se inspirovat. Slyšet vize, čísla, myšlenky lidí, kteří za sebou mají hlubokou zkušenost nebo nebetyčnou víru, případně obojí. A pokusit se něco ze zde zažitého přenést do vašeho podnikání, do života vaší firmy ku prospěchu všech.

Stránky konference Czech Internet Forum 2011 a přímo přehledný program

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).