UVNITŘ FOTOGALERIE Dvě nominace na prestižní ceny PromaxBDA 2011 za reklamní a promo kampaně získala česko-slovenská verze hudebního kanálu MTV, kterou provozuje televize Nova. Na shortlist se dostal MTV Image Spot a MTV Budíček z dílny kreativního oddělení TV Nova. Ceny vítězům v jednotlivých kategoriích budou předány během slavnostního vyhlášení v úterý 12. dubna v Berlíně,
sdělila mluvčí Novy Michaela Fričová.
FOTOGALERIE: Spoty česko-slovenské MTV nominované na ceny PromaxBDA 2011
Z nominací na Promax Awards máme velkou radost, protože je extrémně složité se v této soutěži prosadit. Zvláště pak, když přicházíte z menšího televizního trhu. V minulosti jsme několik cen Promax získali, takže by bylo fajn v této tradici pokračovat,
komentoval nominace kreativní ředitel Novy Michal Pacina. Televize získala cenu Promax například za promo spot na velkofilm Titanic nebo na filmovou sérii Indiana Jones.
ČTĚTE TAKÉ: Vizuální styl České televize získal prestižní zlatý Promax Awards
MTV Image sport byl zaváděcím spotem ke startu hudebního kanálu MTV v České republice a na Slovensku. Ve potu se MTV představuje nejen jako kanál, kde může divák najít hudbu, ale také pořady o životním stylu, adrenalinové sporty, informace o multimediích, zábavu a reality show. Diváci mohli spot vidět i na televizních obrazovkách TV Nova v listopadu 2009. Jednalo se o první výrobu kreativního oddělení TV Nova pro hudební kanál MTV,
přiblížila Fričová. Za konceptem a hudbou stáli Patrik Kettner a Michal Pacina.
K TÉMATU: Kampaň na VyVolené – Nové hrdiny ve finále televizních cen Promax
MTV Budíček je znělkou ranního hudebního bloku česko-slovenské MTV od výtvarníka Milana Malíka stylizovanými budíčky-roboty. Vznikala společně s dalšími znělkami hudebních bloků MTV (MTV Budíček, MTV Chillout Zone, MTV Menu, MTV Urban, MTV Hits, MTV Go!) a jedná se o první znělky programových bloků od českých výtvarníků pro MTV,
dodala mluvčí Novy. Autorem hudby je Marian Balata a supervizorem Radovan Černý.
Mezi nominovanými na ceny PromaxBDA 2011 je tradičně i Česká televize. O sošky bude bojovat imageová kampaň k Roku dítěte a vizitky soutěžících v taneční soutěži StarDance.