Hlavní navigace

Monitoring online reklamy zřejmě dodá Mediaresearch

13. 10. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) dnes oznámilo, že první, s nímž budou zahájena jednání o kontraktu na nový internetový projekt Monitoring online reklamy, bude výzkumná agentura Mediaresearch. Rozhodli tak členové Výkonné rady SPIR na jejím posledním zasedání. Tendr na dodavatele řešení monitoringu online reklamy byl vyhlášen v květnu tohoto roku, termín spuštění projektu je 1. leden 2007. Monitoring by měl zadavatelům inzerce poskytnout další podrobnější data pro plánování…

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) dnes oznámilo, že první, s nímž budou zahájena jednání o kontraktu na nový internetový projekt Monitoring online reklamy, bude výzkumná agentura Mediaresearch. Rozhodli tak členové Výkonné rady SPIR na jejím posledním zasedání.

Tendr na dodavatele řešení monitoringu online reklamy byl vyhlášen v květnu tohoto roku, termín spuštění projektu je 1. leden 2007. Monitoring by měl zadavatelům inzerce poskytnout další podrobnější data pro plánování marketingových kampaní na Internetu. Agentura Mediaresearch již (ve spolupráci se společností Gemius S.A.) pro SPIR realizuje výzkum sociodemografického profilu návštěvníků internetových serverů pod názvem NetMonitor. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).